Gå til innhold

Nytt ratt+pedaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, har tenkt til å kjøpe ratt og pedaler, men hva skal jeg kjøpe?

Har noen noen erfaringer med noen ratt?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Admin'c på 2002-12-19 19:48 ]</font>

Har selv Guillemont Ferarri Force Feedback som funker rimelig OK. Er helt suverent å spille bilspill med Force Feedback da det gir en heeelt suveren veifølelse.

Om jeg skulle kjøpt et ratt i dag, ville det uten tvil blitt Logitech Momo Force feedback eller hva det heter. Helt suveren kvalitetsfølelse, med skinn på rattet. Koster vel ca 1400,- men Logitech har meget bra kvalitet på sine ratt.

Mvh

Raimo

Lenke til kommentar

Hmm, Logitech's MOMO ratt tror jeg regnest for å vere det beste.

Jeg låner ett av en kamerat nå...jeg synest Rattet er skikkelig godt å holde i, og feedbacken holder i massevis for meg, men pedalene kunne godt vert litt bedre laget til, fordi det glir på gulvet, men med litt dobbeltsidig teip, så gjør det seg. Pedalene kunne vert litt større, og så kunne de stått litt mer fra hverandre.

Nå har det visstnok komt ut en ny versjon av MOMO-rattet, så de feilene er sikkert rettet opp på (forhåpentligvis).

Men jeg er ikke den som er spesialisert innen ratt da, men MOMO-rattet synest jeg duger godt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...