saluttknall Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Holder nå på å skrive den humoristiske grunnloven til et fiktivt land. Denne grunnlov er ikke ment for ach støte nogen mennesker. OBS! Den ere enda ikke helt ferdiglavet. Grunnlov for staten Luderia 1 Politisk frihet 1.1 Du har ikke lov til å fremme andre politiske synspunkter enn presidenten. Dette innebærer: politiske partier, mot stemming på andre enn presidenten i presidentvalg, tilhørighet til andre politiske partier eller grupper, offentlig ytring av meninger stridige mot presidenten. Det er heller ikke akseptabelt og utgi musikk på andre enn statens offentlige plateselvskap og politiske referanser i musikk. Den samme regel gjelder for bokbransjen, filmbransjen og alle andre bransjer det lar seg gjøre i. Brudd mot denne paragraf kan føre til fengsel og i værste fall dødsstraff. 1.2 Du har ikke rett til å abonere eller produsere aviser som ei er godkjent av staten. Brudd mot denne paragraf vil føre til 1.3 Du har ikke rett til å praktisere andre religioner enn den offentlige stats religion nemlig kristendom. Brudd mot denne paragraf vil føre til 1.4 Det er ikke tillatt og abonere eller produsere andre kanaler enn Den offentlige godkjente statskanal. Brudd mot denne paragraf vil føre til 1.5 Alle personer som er over alder 60, handicappede eller som av andre grunner ikke kan bidra til noget godt for staten skal øyeblikkelig lukes ut av samfunnet. 1.7 Lærere ved statens offentlige skole skal ikke undervise i andre fag enn dem som er godkjent av staten som er: Luderisk, matematikk på enkelt plan, geografi, matlaging, kunst og håndverk og gym. 1.8 Om det oppdages at du er i besittelse av internet, telefonaparat, walkie talkie, telegraf eller noen andre midler som kan brukes til å kommunisere med vil ettertrykkelig straffes med langvarig fengsel. OBS! Staten sjekker og godkjenner all utgående og inngående post. 1.9 Så så langt har jeg nå kommet ach jeg vil gerne høre om dette virker lovende ach morsomt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 HAHA!! Men seriøst, er loven morsom for deg? Diskriminering spør du meg, ser ikke humor med tråden i hele tatt Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Det viser hvordan diktatur egentlig fungerer på en humoristisk gjenspeilene ach morsom måde. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tja. Ikke spesielt moromt. Forresten: Hvorfor skriver du "ach"? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hvis du skal vise hvordan diktatur funker på en morsom måte, så kunne det kanskje vært en god ide å gjøre teskten morsom? slik den er nå, så er det jo bare dumt... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 wtf? Ser ut som om noen tjommier har hatt det moro på brukeren min. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 wtf? Ser ut som om noen tjommier har hatt det moro på brukeren min. Fin unndskyldning det Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 wtf? Ser ut som om noen tjommier har hatt det moro på brukeren min. 8421978[/snapback] 233 ganger ?? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 wtf? Ser ut som om noen tjommier har hatt det moro på brukeren min. 8421978[/snapback] 233 ganger ?? 8423988[/snapback] Haha, nice. :!: Var ikke så veldig morsomt nei. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Nei, de oppretta kun denne tråden og svart det første innlegget om at det var morsomt. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Forumet må ha stått oppe mens jeg var på dassen også skrev de det vel da. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 For å ha skrevet alt det der var du lenge på dass. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 PS: Hvis du prøver å skrive "dannet dagligtale" så har bomma krafig, Saluttknall. Ach er ikke gammeldags for og. Det er et ord du har funnet på. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når jeg leser dette får jeg assosiasjoner om "sieg hail" og en vis mann met rart bart som levde frem til 1945 men som deretter spiste en cyanid pille istede for Panodil, og skaut kjerringa før han døde. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når jeg leser dette får jeg assosiasjoner om "sieg hail" og en vis mann met rart bart som levde frem til 1945 men som deretter spiste en cyanid pille istede for Panodil, og skaut kjerringa før han døde. 8431754[/snapback] Fikk litt av den samme følelsen selv ^^ Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 huff, la nå gutten være i fred... Vi vet han skrev det, og det holder vel for oss? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hehehehehhe, dette var jo nesten litt morosamt... eller? Bra du prøver å gjere forumet til ein kjekk plass å vere, men dette var eit dårleg forsøk. Men, for all del, fortsett å vere morosam, men prøv på noko anna. Bilete er eit bra verkemiddel om du vil vere morosam. Å lyge om at du var på do, det gjer det heller ikkje betre... PS: Har du mageproblem? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Når jeg leser dette får jeg assosiasjoner om "sieg hail" og en vis mann met rart bart som levde frem til 1945 men som deretter spiste en cyanid pille istede for Panodil, og skaut kjerringa før han døde. 8431754[/snapback] Han skjot seg selv Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg er bare ikke så god i mavemuskelne, så det tok litt tid og presse ut doskrotet midt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Å tulle med diktatur og hva borgere som er utsatt for dette utsettes for vil på mange kunne virke støtende og jeg anser det for å være ganske alvorlig. Denne tråden stenges og eventuelle synspunkter mot dette kan tas med meg på PM. Trådstarter får også gleden av å motta et advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg