xD^^ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Masse takk for all kritkk. Flere bilder kan sees her. Moderator - den emnetittelen jeg skrev var bare noe jeg brukte mens jeg lagde tråden. Beklager. Endret 16. april 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skybilder pleier jeg å like, gjerne i svart hvitt, ditt fungerer også, men det blir litt ødelagt av det mørke partiet oppe i venstre hjørne. Kummelokket likte jeg godt. Hvor mye er det croppet? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har faktisk klart å rote bort orginalbildet av kumlokket, dessverre. Vet ikke om det ligger på skolepcen, eller om jeg har slettet det. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Elsker skybilder! Syns du har fått det til slik som det skal. Kanskje litt mørkt noen steder, men syns du har fått det flott til. Du har ikkje en større versjon av bildet? Skybilder skal vere litt store etter min mening. Ikkje så veldig masse større men en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå