pfa87 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har Vista, med en AMD 64 3500+ CPU, men det bråker sonn at jeg vil skru ned viftehastigheten. Noen som vet om programmer som gjør jobben? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har Vista, med en AMD 64 3500+ CPU, men det bråker sonn at jeg vil skru ned viftehastigheten. Noen som vet om programmer som gjør jobben? 8399228[/snapback] Har du 2, 3 eller 4 ledere på viftekabelen? Og kontakten på HK? Har du 4 ledere, burde det være mulighet for styring. Sjekk HK produsentens hjemmesider, om de har program for det, eller om bios har innstillinger for viftestyring. Beste løsning er antagelig å skifte vifta, til ei som ikke bråker. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Anbefaler (og bruker) SpeedFan (google-it) Lenke til kommentar
pstub Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Dette er mulig med 3-pins også. De fleste (tror jeg) har en innebygget kontroll for dette som må aktiveres i BIOS. Du må også installere AMD's driver for CPU og aktivere cool-and-quiet funksjonen. Da vil det nok bli bedre ser'u! ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå