JoKr Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei! Jeg ber ydmykt om å få låne en multibay enhet til en Compaq Evo 400C. Jeg har en selv, men den ligger i Oslo. Problemet er såpass stort at OS ikke vil start :sad: og det går dårlig å koble til ekstern cd-rom for å starte opp [usb]. Så hvis noen snille sjeler med en evo 400c mulitbay er i sandnes/stavanger/bryne omegn gidder å sende meg en PM her på HW eller en epost hadde det vært til _meget_ stor hjelp. Lenke til kommentar
oltis Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hei du! Hadde eg hatt, sko du med største glede fått låne. Men dessverre, eg he ein N610c, og der e alt integrert.... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Ja, hadde det ikke vært for at det var så sinnsykt bra pris på 400'en, hadde eg nok gått for 610... Sånn til vanlig er ikke det "must" med multibay, men til reinstall er det jo litt greit... Når jeg mener "låne" er det "på stedet", har ikke tenkt å ta den med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå