sandalH Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Lurte på å legge denne inn i leksehjelp, men er redd hva jeg får til svar da. Her i denne sida av forumet vet jeg folk kan svare visst de har lyst og gidder.. Så imorgen skal jeg altså ha et lite foredrag om denne serien generelt! Har selfølgelig mine egne tanker, men trenger mer! Hva er det viktigste å fortelle osv? Må også legge til at jeg ikke kommer til å bruke noe form for video/bilde/film etc. Har bestemt meg for å svare på spørsmålet om "Hva er Prison Break??" Og littegrann hva handler serien om.. Trenger som sagt mere idèer og tanker rundt dette. Hva ville du ha lært om serien visst en skulle snakt om den? MVH Sindre Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Du bør ikke fortelle for mange spoilere til de som ikke har sett serien enda. EDIT: Skriveleif Endret 16. april 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du må fortelle hva serien handler om. Hvor mange sesonger og episoder det er. Hvor man kan se på det. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 takk takk. gode forslag det.. Tror jeg har det meste klart nå! =) Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 har ikke fått karakteren enda.. gikk helt greit.. gjorde ikke så mye ut av det, så håper på en fire som er greit nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå