rodell Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er det noen her som har denne tlf? Jeg er veldig nyskjerring på den, og vil gjerne vite litt om hvordan den er i bruk før jeg kjøper den. Jeg skal ha ny tlf, og har sett mest på 6290 eller 6300. Har S Ericcson fra før, og er veldig fornøyd med batteritiden på min k800. Er redd de gode batteriene blir en sagablott om jeg går over til Nokia.... Noen som vet? Lenke til kommentar
shegg Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er det noen her som har denne tlf? Jeg er veldig nyskjerring på den, og vil gjerne vite litt om hvordan den er i bruk før jeg kjøper den. Jeg skal ha ny tlf, og har sett mest på 6290 eller 6300. Har S Ericcson fra før, og er veldig fornøyd med batteritiden på min k800. Er redd de gode batteriene blir en sagablott om jeg går over til Nokia.... Noen som vet? 8398763[/snapback] Hei . Jeg har 6290 , det er den kjappeste serie 60 tlf jeg har testet. en nyhet er jo at du kan skifte Font størrelse på skjermen , det kunne du ikke på andre serie 60 tlf. Den har utrolig god lyd på utvendige høytalere. Du kan lese tekst meldinger på den utvendige skjermen , og annen info. Når det gjelder batteriet , så vil jeg si at du er nødt til og lade i hverfall etter 2 dager . Tror nok at din K800 varer mye lenger enn 6290 der. Lenke til kommentar
Camilla_83 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har også kjøpt Nokia 6290. Er sånn delvis fonøyd. Batterikapasiteten er ikke så bra. Hadde Sony Ericsson k750i tidligere, og den hadde mye bedre batteritid. Jeg må lade den ca. annenhver dag. Men jeg spiller en del, og sender mye sms. En ting som irriterer meg er at det ikke er smileys innlagt, så når man mottar sms med smileys vises de bare sånn :-), ;-), :-D osv. Er det noen som vet om det går an å få lastet ned smileys noe sted? Telefonen har også problemer med å koble telefonnummer med navnet jeg har lagret. Selv om nummeret er lagret på telefonen, kommer ikke navnet opp når den personen ringer eller sender sms. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Merker at det er endel som blir irritert av at det ikke er smileys, merker hvor fort "avhengig" folk har blitt av denne funkjsonen, litt rart.. Ikke noe nedrakking, syntes det var uvant selv. Smileys har jo blitt en vane i sms språket idag Lenke til kommentar
Camilla_83 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg var ikke klar over hvor avhengig jeg var selv heller, før nå! Nå synes jeg det er utrolig stress å måtte "lage" en smiley med kolon og parentes. Så innlagte smileys er noe jeg savner dypt! Hehe! :!: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Telefonen har også problemer med å koble telefonnummer med navnet jeg har lagret. Selv om nummeret er lagret på telefonen, kommer ikke navnet opp når den personen ringer eller sender sms. Noen som har vært borti dette før? 8480075[/snapback] Godt mulig at du har lagret to ulike navn på samme nummeret. Da skjer akkurat det du beskriver. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg vurderer også 6290 eller 6300. Ikke helt bestemt meg enda. Hadde vært litt kjekt med en tynn og fin mobil (for en gangs skyld) over litt klumpete men mye teknisk ombord. Men så er det gøy med Symbian og 3G da Men vet ikke helt om det er verdt de 600 kronene mer.. Hvordan er denne telefonen designmessig? Stor og tung? Noen som kan sammenlikne den med f.eks Samsung SGH-E730 ? Og hvordan er den å skrive sms med? Synes den blå versjonen ser ganske pen ut Endret 27. april 2007 av AeroX Lenke til kommentar
shegg Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Telefonen har også problemer med å koble telefonnummer med navnet jeg har lagret. Selv om nummeret er lagret på telefonen, kommer ikke navnet opp når den personen ringer eller sender sms. Noen som har vært borti dette før? 8480075[/snapback] Godt mulig at du har lagret to ulike navn på samme nummeret. Da skjer akkurat det du beskriver. 8480619[/snapback] Hei det der har jeg merket også , la oss si at du har en person lagret . Et nr med +47 forann og et ikke , da kommer kun nr opp. Så se etter at du ikke har lagret nr to ganger. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vi løste den saken i en annen tråd ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå