Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Vurderer å ta full realfagspakke på Sonans.. Dvs. 2mx, 2fy, 2bio, 2kj + 3mx, 3fy, 2 bio, 3kj... Har studiekompetanse fra før, med fordypning i Engelsk, samt 3SK-A og 3SK-B. Er det noen som har tatt disse fagene privat, og på såpass kort tid (totalt 1 år). Erfaringer? Mvh. TH Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg tar ingen av de faga privat, så jeg har ingen erfaring som passer inn i denne tråden. Men jeg tar et par av de fagene på vanlig videregående skole, og jeg ville bare si at hvis du har litt disiplin og interesse, så kan de faga der bli utrolig spennende. Dessuten er de flotte å ha med seg videre i livet. Lykke til! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har tatt 3MX og 2FY selv som privatist (tok labøvinger i 2FY hos Sonans en lørdag) og det gikk greit. Et par uker med jobbing og karakterene 4 og 6 var i boks. Du klarer dette hvis interessen er der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Takketakk for svar :-) Satser på at det går greit å beholde nattevaktsstillingen min i psykiatrien, samt ta en del ekstravakter i helgene... Disse studiene koster penger! :/ Mvh. TH Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva koster en full realfagspakke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ca. 60-70 lapper. TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå