jahha-ja Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei har en bærbar med Media Center Edition 2005 og lurer på hvordan jeg kan koble til f.eks parabol-tuner, ps2 eller lignende på pcen... Går det ann å få bilde inn på pcn og ikkje bare ut fra pcn...? Har hatt pcn i over et år uten å fått brukt media center skikelei... noen som vet noe...?? På forhand: Takk!! Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei har en bærbar med Media Center Edition 2005 og lurer på hvordan jeg kan koble til f.eks parabol-tuner, ps2 eller lignende på pcen... Går det ann å få bilde inn på pcn og ikkje bare ut fra pcn...? Har hatt pcn i over et år uten å fått brukt media center skikelei... noen som vet noe...?? På forhand: Takk!! 8398334[/snapback] Det er få PC'er som har skjermingang, så vil ikke tro dette går nei. Du må minst ha et TV-kort, vet ikke om det er det på PC'en din. Men du kan jo kanskje kjøpe et eksternt TV-kort. Lenke til kommentar
jahha-ja Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hei har en bærbar med Media Center Edition 2005 og lurer på hvordan jeg kan koble til f.eks parabol-tuner, ps2 eller lignende på pcen... Går det ann å få bilde inn på pcn og ikkje bare ut fra pcn...? Har hatt pcn i over et år uten å fått brukt media center skikelei... noen som vet noe...?? På forhand: Takk!! 8398334[/snapback] Det er få PC'er som har skjermingang, så vil ikke tro dette går nei. Du må minst ha et TV-kort, vet ikke om det er det på PC'en din. Men du kan jo kanskje kjøpe et eksternt TV-kort. 8398410[/snapback] Jeg har en Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick USB, fungerer det å bruke den, har prøvd men vet ikke hvordan jeg skal koble til tuner til denne(har ikke fått det til)... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjøp deg TVkort eller TV tuner som USB, eller sjekk om skjermkortet ditt har VIVO, da kan du kople til èn ting til pcen ved hjelp av S-Video eller Composite. Lenke til kommentar
jahha-ja Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Kjøp deg TVkort eller TV tuner som USB, eller sjekk om skjermkortet ditt har VIVO, da kan du kople til èn ting til pcen ved hjelp av S-Video eller Composite. 8398889[/snapback] Jeg har ATI RADEON XPRESS 200M, men vet ikke om det har VIVO... Kan koble til andre skjermer men, jeg vil ha bilde fra tv inn på pcn... og ikke motsatt... Jeg kjøpte Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick USB for dette formålet... (699 ut vinduet) PS: viss ikke jeg har det jeg trenger... va produkter anbefaler du/dere, for en billig penge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå