Uncle Scrooge Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 For de som ikke vet hva kosmorama er, så er det en filmfestival som foregår i Trondheim, nærmere bestemt på kinoen Nova. Jeg skal jobbe der som frivillig, og får derfor 10 gratisbilletter. Så jeg lurer på om noen har noen gode tips på filmer som jeg bør se? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvilke filmer kan du se? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 De fleste. Alle der ihvertfall tror jeg: http://www.kosmorama.no/program/film_a Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 De av de jeg fant på listen kan jeg anbefale:Day Watch, Days of Glory,Fargo,The Unforgiven. Resten har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mine favoritter i den lista er Junebug og Ghost World. Likte ikke Withnail & I da jeg så den som 16-åring, mulig den ville slått an bedre i dag. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 City Lights Fargo Generalen Ghost World Jesus Camp Og mora di også Withnail & I <3 ville jeg kanskje vurdert hvis du ikke har sett dem.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg skal i allefall se Black Sheep. Resten tar jeg som det kommer, alt etter hvor mye tid jeg har og hvor mange gratisbilletter jeg har liggende. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 1. Day Watch 2. Black Sheep 3. The Host 4. Exiled 5. Freedom Writers 6. Renaissance 7. Fargo 8. Jesus Camp 9. Withnail & I 10. Ghost World Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Wtf, kommer the Host til Kosmorama? Den må definitivt sees. Det samme gjelder forøvrig for Exiled. Hadde veldig lyst til å dra på norgespremieren som gikk i helga på Samfundet, men hadde dessverre ikke tid. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ble litt skuffet over The Host, faktisk. Stemningsskiftene fungererte ikke like fett som i Memories of Murder. Men, men, fornøyelig likevel. Veldig ålreit program, forresten. Endret 17. april 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde valgt å se jesus camp. Drøy film. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har nå satt opp program for alle dagene så ser ut til at jeg kommer til å se disse filmene: Catch a fire Black Sheep Ghost World Severance Exiled The Host Fargo Jesus Camp Withnail and I Days of Glory Freedom Writers Har også skikkelig lyst til åse Day Watch, men den går bare en gang og da jobber jeg EDIT: Får også sett en 3-5 filmer som kinovakt, men de kan jeg ikke bestemme selv. Endret 18. april 2007 av -Sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå