jahha-ja Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei... Jeg har en bærbar pc med Medie Center Edition 2005 og lurer på hvordan jeg kan koble parabol-tuner på pcn... Pcn har S-Video utgang/ingang eller hva det heter... Jeg kjøpte en Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick USB dings... Kan jeg klare å koble parabon-tuneren til pcn med det jeg har... eller ser det ganske mørkt ut... Det hadde vert fint med noen svar... Takker for alle svar... Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei... Jeg har en bærbar pc med Medie Center Edition 2005 og lurer på hvordan jeg kan koble parabol-tuner på pcn... Pcn har S-Video utgang/ingang eller hva det heter... Jeg kjøpte en Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick USB dings... Kan jeg klare å koble parabon-tuneren til pcn med det jeg har... eller ser det ganske mørkt ut... Det hadde vert fint med noen svar... Takker for alle svar... 8398114[/snapback] For å være helt sikker så hadde det vært lurt om du postet link til produktsiden, og ikke bare til et bilde av denne tv-saken din, men det eneste jeg finner som ligner er denne der står det: Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick 330e - DVB-T-mottaker / analog-TV-kanalvelger - Hi-Speed USB I så fall ser det ganske mørkt ut ja. Dvs til høsten vil du kanskje kunne ta imot NRK og TV2 med den på bakkenettet med passende sw, mest sannsynlig ikke med MCE2005 men..... Skal du bruke parabolen så må du ha noe annet. Lenke til kommentar
jahha-ja Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hei... Jeg har en bærbar pc med Medie Center Edition 2005 og lurer på hvordan jeg kan koble parabol-tuner på pcn... Pcn har S-Video utgang/ingang eller hva det heter... Jeg kjøpte en Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick USB dings... Kan jeg klare å koble parabon-tuneren til pcn med det jeg har... eller ser det ganske mørkt ut... Det hadde vert fint med noen svar... Takker for alle svar... 8398114[/snapback] For å være helt sikker så hadde det vært lurt om du postet link til produktsiden, og ikke bare til et bilde av denne tv-saken din, men det eneste jeg finner som ligner er denne der står det: Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick 330e - DVB-T-mottaker / analog-TV-kanalvelger - Hi-Speed USB I så fall ser det ganske mørkt ut ja. Dvs til høsten vil du kanskje kunne ta imot NRK og TV2 med den på bakkenettet med passende sw, mest sannsynlig ikke med MCE2005 men..... Skal du bruke parabolen så må du ha noe annet. 8398927[/snapback] Har du noe forslag til produkt som duger til dette, for en billig penge...?? Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei... Jeg har en bærbar pc med Medie Center Edition 2005 og lurer på hvordan jeg kan koble parabol-tuner på pcn... Pcn har S-Video utgang/ingang eller hva det heter... Jeg kjøpte en Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick USB dings... Kan jeg klare å koble parabon-tuneren til pcn med det jeg har... eller ser det ganske mørkt ut... Det hadde vert fint med noen svar... Takker for alle svar... 8398114[/snapback] For å være helt sikker så hadde det vært lurt om du postet link til produktsiden, og ikke bare til et bilde av denne tv-saken din, men det eneste jeg finner som ligner er denne der står det: Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick 330e - DVB-T-mottaker / analog-TV-kanalvelger - Hi-Speed USB I så fall ser det ganske mørkt ut ja. Dvs til høsten vil du kanskje kunne ta imot NRK og TV2 med den på bakkenettet med passende sw, mest sannsynlig ikke med MCE2005 men..... Skal du bruke parabolen så må du ha noe annet. 8398927[/snapback] Har du noe forslag til produkt som duger til dette, for en billig penge...?? 8399056[/snapback] Eneste eksterne løsning jeg vet om som er MCE kompatibel er Hauppauge sin Hauppauge WinTV PVR-USB2 MCE. Men er jo ikke så fryktelig billig at det gjør noe, ikke umulig at det finnes andre rimeligere løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå