Martind18 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Panasonic Viera 32" LCD-TV TX-32LX60 1200:1, 1366x768, 2x HDMI, HD-Ready kr 4.995,- Komplett Fin tv til knallpris det her. Har bestilt en selv i dag. Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 sett på den samme, men skal evt. bruke den som skjerm på pc'en. Den har jo ikke vga inngang, men hvordan blir kvaliteten om jeg bruker en dvi-hdmi kabel? (Har DVI på pc'en) Noen som har noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ingen som har testet denne? Ser jo veldig bra ut for et utrent øye. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som har svar her? Holder på å anbefale denne til noen kompiser selv. Panasonic Viera er jo vanligvis meget bra på plasma.... Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Greide ikke vente mer så jeg bestillte 1stk. Suger den så har jeg 14 dagers retur rett Lenke til kommentar
Martind18 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Greide ikke vente mer så jeg bestillte 1stk.Suger den så har jeg 14 dagers retur rett 8404007[/snapback] sjekk her: http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/di...p?reviewid=6911 Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvilken er best? Denne panasonicen eller Sony Bravia KDL-32U2000K? Vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Jeg bryr meg ikke om prisen. Lenke til kommentar
Martind18 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Fikk min Panasonic levert på døren i dag. Har kun holdt på med den en time. førsteinntrykk: DVD koblet til med komponent - Ser ut til å gi meget bra bilde! Ikke noe spes dårligere enn hva jeg får på min samsung 40" M71som jeg har i stua. Fine farger og bra flyt i bildet. Men har kunn sett litt scener her og der på et par dvd's TV : Tja. helt ok bilde med analog kabel. Har ikke prøvd å koble til dekoder da jeg kun skal ha denne på soverommet. Har dekoder i stua. Må teste litt mer med innstillinger etc. Har kun prøvd standardinnstillingene foreløpig. Kan ikke skjønne annet enn at dette er et meget bra kjøp til 4900,-. (i hvert fall til mitt bruk som stort sett vil være film på soverommet) Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fikk min Panasonic levert på døren i dag.Har kun holdt på med den en time. førsteinntrykk: DVD koblet til med komponent - Ser ut til å gi meget bra bilde! Ikke noe spes dårligere enn hva jeg får på min samsung 40" M71som jeg har i stua. Fine farger og bra flyt i bildet. Men har kunn sett litt scener her og der på et par dvd's TV : Tja. helt ok bilde med analog kabel. Har ikke prøvd å koble til dekoder da jeg kun skal ha denne på soverommet. Har dekoder i stua. Må teste litt mer med innstillinger etc. Har kun prøvd standardinnstillingene foreløpig. Kan ikke skjønne annet enn at dette er et meget bra kjøp til 4900,-. (i hvert fall til mitt bruk som stort sett vil være film på soverommet) 8414932[/snapback] Kom gjerne med flere efaringer så snart du kan. Vurderer en selv... Hvilken måte fikk du den tilsendt? Lenke til kommentar
Martind18 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Kom gjerne med flere efaringer så snart du kan. Vurderer en selv... Hvilken måte fikk du den tilsendt? 8415724[/snapback] kom med Posten "hjem på kvelden". Ble sendt i går og kom i dag. rask og bra levering. Endret 18. april 2007 av Martind18 Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Panasonic skuffer ikke på kvaliteten, til under fem lapper får du en lekker tv 32" derogtil! Har en Panasonic PV60 kosta meg 13000 supert bilde angrer ikke! Gå for kjøpet. Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan er denne sammenlignet med 5000-kronerskjøpet Tatung 32" LCD-TV V32MCHK? Er Panasonicen mye bedre? Ser Tatung kom meget godt fra det i en test hos forbruker.no Lenke til kommentar
lain Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Vurderer denne selv nå. Uansett, for de som ikke orket å lese testen. Her er konklusjonen. conclusionWhile it’s not the most eye-catching of TVs (compared to its plasmas) and won’t win any awards for its audio performance, the TX-32LXD60 does impress with excellent images that reinforce Panasonic’s already impressive credentials when it comes to natural-looking pictures. It manages to be that rarest of creatures – a screen that looks good with all picture sources – and if you can forgive the sonic shortcomings or partner it with a decent surround system the competitive price makes this high-quality offering from Panasonic well worth considerin Kan ikke si at de trekker litt på lyden skremmer meg, bare det er ok stereo, så kan man alltids gjøre som de sier i testen, kjøpe seg noe bedre å koble til, om det er en suround pakke eller forsterker ++. Edit: Lagerstatus: 100+ på lager. så ikke noe stress med å bestille før i løpet av helgen evt, for de som vil tenke seg litt om, inkl meg. Endret 18. april 2007 av lain Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Dimensjoner (BxDxH) 79.1 cm x 30.1 cm x 61.5 cm - med stativ Er dette dimmen på esken? Jeg kan vanskelig forestille meg at selve apparatet er såpass dypt? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ja det er dimmen på esken, den er stor og svær siden, de har stappa eksen med isopor for å ikke skade tv'n under frakt. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Veldig fornøyd med tv`n på DVD/X360, men jeg sliter litt med å stille inn skjermen for vanlig tv bilde. Har ikke dekoder så det blir litt mye støy. Noen forslag til innstillinger og evt. utstyr som hjelper på dette? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hmm, det funker altså bra til 360. Det brenner i lommeboka nå, vurderer å bestille meg et slikt til primært spill-og PC-bruk. 360-en blir kjøpt inn når Mass Effect kommer ut. Det jeg bekymrer meg litt for er at jeg har hørt noen si at billigere LCD-er ikke egner seg særlig til spill, men kanskje den tiden er over? Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Har testa litt på X360 nå og med component så er det best med i 720p, 1080i var litt høyere oppløsning, men det var mer støy. 1080p støttes ikke av denne skjermen. Men fy feite å digg det var å spille på denne kontra en CRT 29" Endret 21. april 2007 av Sombie Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har satt opp denne tv'en hos en kompis nå... Analogt: Så som så...noen som har forslag til bra analoge tv-innstillinger på denne tv'en? Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nå har Komplett.no satt opp prisen til 5995,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå