AndyS Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Jeg har et problem; Når jeg slår på pcen min (en annen pc) får jeg opp en feilmelding, som spør om jeg vil starte i sikkerhetsmodus, eller vil starte på normal måte. Uansett hvilken av alternativene jeg velger, får jeg ikke brukt pcen. Velger jeg "start på normal måte" kommer windows xp logoen opp og den "loader" og "loader" uten å noen gang komme videre. Jeg lastet ned en sikkerhetsoppdatering i går, service pack 2. Kan dette ha no med saken å gjøre? Lenke til kommentar
raidernor Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Jeg har et problem; Når jeg slår på pcen min (en annen pc) får jeg opp en feilmelding, som spør om jeg vil starte i sikkerhetsmodus, eller vil starte på normal måte. Uansett hvilken av alternativene jeg velger, får jeg ikke brukt pcen. Velger jeg "start på normal måte" kommer windows xp logoen opp og den "loader" og "loader" uten å noen gang komme videre. Jeg lastet ned en sikkerhetsoppdatering i går, service pack 2. Kan dette ha no med saken å gjøre? 8398002[/snapback] det kan nok være ett problem dersom din windows ikke er gyldig(altså piratversjon,(nedlastet og brent)) Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 det kan nok være ett problem dersom din windows ikke er gyldig(altså piratversjon,(nedlastet og brent)) Kan det være at jeg ikke har aktivert enda? (hadde 20 dager igjen) Lenke til kommentar
raidernor Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det kan nok være ett problem dersom din windows ikke er gyldig(altså piratversjon,(nedlastet og brent)) Kan det være at jeg ikke har aktivert enda? (hadde 20 dager igjen) 8398391[/snapback] kan være det som er problemet ja Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Hvordan kan jeg da få aktivert? Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Svar , værsåsnill! Jeg trenger pcen min<3 Lenke til kommentar
driftspartner Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror ikke aktivering har noe med dette å gjøre. Sannsynligvis har det skjedd noe under installasjonen av servicepack 2. Du kan prøve å starte installasjonen til XP på nytt og der velge reparer en eksisterende installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå