Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppstartsproblemer med pc


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et problem; Når jeg slår på pcen min (en annen pc) får jeg opp en feilmelding, som spør om jeg vil starte i sikkerhetsmodus, eller vil starte på normal måte. Uansett hvilken av alternativene jeg velger, får jeg ikke brukt pcen. Velger jeg "start på normal måte" kommer windows xp logoen opp og den "loader" og "loader" uten å noen gang komme videre.

 

Jeg lastet ned en sikkerhetsoppdatering i går, service pack 2. Kan dette ha no med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har et problem; Når jeg slår på pcen min (en annen pc) får jeg opp en feilmelding, som spør om jeg vil starte i sikkerhetsmodus, eller vil starte på normal måte. Uansett hvilken av alternativene jeg velger, får jeg ikke brukt pcen. Velger jeg "start på normal måte" kommer windows xp logoen opp og den "loader" og "loader" uten å noen gang komme videre.

 

Jeg lastet ned en sikkerhetsoppdatering i går, service pack 2. Kan dette ha no med saken å gjøre?

8398002[/snapback]

det kan nok være ett problem dersom din windows ikke er gyldig(altså piratversjon,(nedlastet og brent))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...