MrReal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gledet meg som en unge til å kjøpe PS3 helt til jeg leste et sted at det var fast sone på bluray spilleren i PS3 . Jeg frekventerer Kina endel og har dermed et lager av "rimelige" DVD filmer. Kan jeg spille pirat DVD filmer på bluray spilleren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 er ikke sikker på hvordan sonene er på blu ray filmene, men ps3 spillene er sonefrie så det burde gå greit. er det samme når det kommer til dvd. men der igjen så kjører dvd på flere soner... Lenke til kommentar
dorR Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er tre forskjellige soner... Region code Area A/1 North America, Central America, South America, Japan, North Korea, South Korea, Taiwan, Hong Kong and Southeast Asia. B/2 Europe, Greenland, French territories, Middle East, Africa, Australia and New Zealand. C/3 India, Nepal, Mainland China, Russia, Central and South Asia. Kilde fra Wikipedia Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gledet meg som en unge til å kjøpe PS3 helt til jeg leste et sted at det var fast sone på bluray spilleren i PS3 . Jeg frekventerer Kina endel og har dermed et lager av "rimelige" DVD filmer. Kan jeg spille pirat DVD filmer på bluray spilleren? 8397963[/snapback] Alt bortsett fra PS3 spillene er soneinndelt på PS3. Dvs at du kan kun se Blu-ray, DVD, PS2 spill og PS spill som tilhører den sonen som maskinen tilhører. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hmm skal sies jeg har kjøpt en del film i fra kina selv, mes anime, alt dette har vert sone fritt, kan vel hende filmene du har handlet inn også er sone frie? ellers når det gjelder selve blu-ray filmene er mange av dem sone frie. Lenke til kommentar
andreasheim Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hmm skal sies jeg har kjøpt en del film i fra kina selv, mes anime, alt dette har vert sone fritt, kan vel hende filmene du har handlet inn også er sone frie? ellers når det gjelder selve blu-ray filmene er mange av dem sone frie. 8401272[/snapback] Kan mer eller mindre avkrefte at "mange" blu-ray filmer er sonefrie. Var i statene for en stund siden og prøvde å finne noen sonefrie blu-ray filmer til min norske ps3, det eneste jeg fant var en destinys child konsert... Ikke akkurat noe jeg gidder å bruke spenn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå