Gå til innhold

Brenne ulovlig program?

Anbefalte innlegg

Har nå tenkt til å formatere, men når jeg leter ser jeg at jeg mangler den lovlig cd'en som fulgte med Office 2007 Ultimate, så jeg lurer på om man kan laste ned en ulovlig versjon så brenne den ut, deretter bruke den lovlige?

Noen som vet hvordan man gjør det? Bare slett den hvis det fører til piratvirksomhet :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Office 2007 kom jo for under to måneder siden og du har mistet CD platen?? :ermm:

Men du kan nok bruke din lovlige lisens på ulovlig kopi lastet fra nett ja, men om jeg ville ha gjort det er noe annet. Du kan jo få med rootkit, spyware, virus etc med den nedlastede versjonen.

Men tar du den sjansen fungerer det nok.

Lenke til kommentar
Du kan jo få med rootkit, spyware, virus etc med den nedlastede versjonen.

Men tar du den sjansen fungerer det nok.

8397842[/snapback]

Er det stor sjansje for at jeg blir infisert, eventulet, går det an å fjerne viruset... eller må man avinstaller/formatere da?

Lenke til kommentar

sjangsen er ikke stor hvis du bare passer på.

kan ikke komme på at jeg har greid å laste ned infiserte programmer.

Men har fila bare positive tilbakemeldinger fra folk som har lastet det ned, ser jeg ingen grunn til at du skal la være.

Lenke til kommentar

Hei. Nå skal du ikke være så skråsikker på at den lisensensnøkklen som du har selv faktisk fungerer på den nedlasta versjonen da.

Å få Virus via å laste ned slike programmer? Tja, det KAN jo oppstå, men jeg tviler på at det skjer så ofte. Er mest i reine Crack filer at du kan få Virus/Spyware/Trojanske hester.

Du må også huske på at du må ha samme Versjon, f. eks hvis du har Office 2007 Ultimate så må du laste ned den. Også må du kanskje ha samme språkversjon.

Og som sagt. Jeg kan ikke garantere at det fungerer da heller da det mest sannsynlig enten følger med Serial eller at den er ferdig cracka den du laster ned.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Hei. Nå skal du ikke være så skråsikker på at den lisensensnøkklen som du har selv faktisk fungerer på den nedlasta versjonen da.

Å få Virus via å laste ned slike programmer? Tja, det KAN jo oppstå, men jeg tviler på at det skjer så ofte. Er mest i reine Crack filer at du kan få Virus/Spyware/Trojanske hester.

Du må også huske på at du må ha samme Versjon, f. eks hvis du har Office 2007 Ultimate så må du laste ned den. Også må du kanskje ha samme språkversjon.

Og som sagt. Jeg kan ikke garantere at det fungerer da heller da det mest sannsynlig enten følger med Serial eller at den er ferdig cracka den du laster ned.

Lykke til.

8398652[/snapback]

Ja, har fikk jeg jo hjelp! Jeg har lastet ned Norsk Office 2007 Ultimate, så jeg lurer på hvordan jeg skal brenne den ut på cd?

Lenke til kommentar

Jeg må nok stenge denne, dessverre.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Du får prøve følgende tips:

Ring MS så sender de deg en ny CD mot at du dekker porto/gebyr.

8398439[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...