Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortet virker og virker ikke!

Anbefalte innlegg

Har byttet til nytt skjermkort. Virker strålende, men har et stort problem med det.

I går ville ikke pcen skru seg av. Hang seg bare opp i avslutningsprosessen. Derfor måtte jeg skru den av manuelt, noe som også er litt dårlig for en pc.

Så når jeg skrur på pcen igjen funker alt greit til jeg kommer til windows. Da vil ikke pcen lengre. Skifter til det gamle skjermkortet, og pcen funker som vanlig igjen. Så må jeg avinstallere skjermkort i system registeret, skru av, bytte kort og pcen funker med det nye igjen.

Dette problemet har skjedd noen ganger nå, noen som aner hva som er feil og åssen jeg får fikset dette? Er litt kjipt å måtte bytte skjermkort osv hver gang dette skjer. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har byttet til nytt skjermkort. Virker strålende, men har et stort problem med det.

I går ville ikke pcen skru seg av. Hang seg bare opp i avslutningsprosessen. Derfor måtte jeg skru den av manuelt, noe som også er litt dårlig for en pc.

Så når jeg skrur på pcen igjen funker alt greit til jeg kommer til windows. Da vil ikke pcen lengre. Skifter til det gamle skjermkortet, og pcen funker som vanlig igjen. Så må jeg avinstallere skjermkort i system registeret, skru av, bytte kort og pcen funker med det nye igjen.

Dette problemet har skjedd noen ganger nå, noen som aner hva som er feil og åssen jeg får fikset dette? Er litt kjipt å måtte bytte skjermkort osv hver gang dette skjer. :no:

8397723[/snapback]

Kanskje et dumt spørsmål, men har du sjekka at det nye kortet er riktig montert, at det sitter helt inne i slotten og at strømledningen er satt i? Selv har jeg skifta forskjellige skjermkort, lydkort og hatt mange forskjellig drivere uten at det har skapt problemer. Den eneste gangen jeg fikk problemer var når jeg ikke hadde montert skjermkortet skikkelig. :whistle:

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...