jstorelv Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er det noen som har noen erfaringer med toyota forhandlerne i Oslo området? Er det noen man bør unngå? Er det noen som er mye bedre enn de andre? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har hørt mye om Toyota Asker og Bærum, at de har dårlig kundebehandling der. Hvis du orker å dra til Drammen, vet jeg at de er mye bedre på kundebehandlingen der. Toyota i Oslo vet jeg desverre ikke så mye om. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dra til toyota på ulsrud/oppsal i oslo. Dyktige folk som kan gi deg gode tilbud.. Jeg syns dog at toyota Hiace og Hilux har best førermilijø. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Toyotaforhandler finnes på Alnabru, rett ved SmartClub. De er nabo til Binders. Trivelig butikk, var å så på en Aygo for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja den der ja, aldri vært der før.. Jobber faktisk på smartclub, så bør ta meg en tur dit i pausen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå