RoSoka Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 jeg vet at stepping er en slags kode for hvor ny prosessorn er, og hvor overklokkingsvennelig den er!..lurte bare på hva slags jeg har. og hvor mye kan jeg overklokke med denne? på coren står det: A1400AMS3C AYHJA0128BPLW Y6598320356 (skal kjøpe en alpha 8045 snart) Lenke til kommentar
blackice Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Det er vel bare å prøve seg fram til du finner den optimale instillingen med stabilt system og maks prestasjon. Du kan jo se på: http://www.overclockers.com der ligger det en data base for amd og intel. Står stepping og oc speed. Det kan også variere på hvor mye du får overklokket prosessoren i forhold til en som har helt likt system. Noen er heldige og noen uheldige. Etter min mening burde den klare 1.6GHz uten så veldig store problemer. Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Du har kjerne koden AYHJA, i følge AthlonOc klarer de i gjennomsnitt 1660MHz(!!) Det skulle også min 1.33 gjøre, men det nekter mer enn 1544MHz =( Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Jeg har en ulåst AYHJA K. Har ikke overklokket så veldig mye enda, så jeg vet ikke hvor høyt jeg klarer å få den... Noen som har erfaringer med en lignende cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå