Tunky Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei. Når jeg kom hjem fra skolen idag så jeg at sykkelen min manglet forhjul. Sykkelen var låst i bakjul og ramme og er registrert i Falck. Tyven hadde tilogmed lagt igjen et annet hjul! Det stjålne hjulet hadde skivebremsutstyr og sånt, mens det nye ikke hadde. Vi har innboforsikring på huset. Sykkelen og hjulet var ikke verdt ekstreme mengder. Sykkelen med hjula og alt utstyret ble kjøpt for 2-3000 på Biltema i fjor vår. Hva bør jeg gjøre videre nå? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Melde tyveriet til politiet. Det får sansynligvis ikke gjort noe med saken, men de får i hvert fall registrert at det har skjedd en kriminell handling. Egenandelen på forsikringen vil sansynligvis være høyere enn et nytt hjul. Så da er det vel liten vits å kontakte forsikringsselskapet. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Sykkelen med hjula og alt utstyret ble kjøpt for 2-3000 på Biltema i fjor vår.Hva bør jeg gjøre videre nå? 8397584[/snapback] Kjøpe et nytt hjul? Eventuelt en ny, skikkelig sykkel. Tips: Bytt ut hurtigutløserne med vanlige bolter. Da må tyven ha med seg et umbracosett for å knabbe hjulet. Eventuelt ha en ekstra lås til forhjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå