Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er orgasmen?

Gjest Gjest_jente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*

Jeg er en jente som veldig snart blir 18år. Jeg er i et forhold, som har vart en stund. Men jeg har aldri opplevd en ordentlig orgasme... Det små plager meg litt.

Er det noen som har noen gode tips, råd?

For jeg har virkelig lyst på den go'følelsen :love:

Håper på god hjelp og takker på forhånd :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg tror er hovedårsaken til at vi jenter ikke får orgasmer like ofte som gutter er fordi vi er for sjenerte. Prøv å bli bedre kjent med kroppen din, og vær åpen for kjæresten din. Si hva som føles godt, og hva du ikke liker! :)

Lenke til kommentar

Kjøp deg en vibrator, eksperimenter litt selv. Jeg fikk ikke orgasme under sex før jeg greide å gjøre det selv. En annen ting er at du ikke må ligge og vente på den, du må bare... slippe deg selv og slutte tenke på en måte. Nå får jeg orgasmer i hytt og pine, men for noen år siden var orgasmen bare en myte.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente_*
Kjøp deg en vibrator, eksperimenter litt selv. Jeg fikk ikke orgasme under sex før jeg greide å gjøre det selv. En annen ting er at du ikke må ligge og vente på den, du må bare... slippe deg selv og slutte tenke på en måte. Nå får jeg orgasmer i hytt og pine, men for noen år siden var orgasmen bare en myte.

8398676[/snapback]

Jeg har faktisk en vibrator. :!: Har ikke brukt den så veldig mye ennå. Men har du noen gode tips til hvordan man kan bruke den. For å få en deilig opplevelse. Jeg vet det er inviduelt, men det fins vel noen hoved bevegelser...? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente_*

Jeg har sett på de sidene... Jeg synes det står det samme på sånne sider. Men jeg skal prøve å dra ut noe.

Jeg vet at det er smart å stimulere klitoris. Når jeg gjør det så får jeg rykkninger og begynner og skjelve. Jeg blir varm i beina.. Og må klemme meg selv i lårene :roll:

Jeg får sånn deilig følelse, men plutselig blir den liksom borte.. hva skjedde.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hva skjedde? Du ventet for mye å orgasmen. Det du må gjøre er å bygge skikkelig opp, og når du kjenner det nærmer seg, så tenker du at du skal holde den deilige følelsen mye lengre. Hører du for eksempel på en sang i bakgrunnen, kan du bestemme deg for at du skal holde ut helt til den er ferdig. Gjør du det riktig, kommer du deg nok ikke så langt. Vær høylytt, tillat deg selv å tenke på akurat det du vil. Forestill deg typen din og dyrk kåtheten.

Med vibrator trenger du ikke bevege den mye rundt, snarere tvert imot, men alt dette er individuelt. Du bør også la være å presse orgasmen frem ved å fokusere for mye på klitoris, da blir ikke orgasmen så god. Ikke se på orgasmen som målet, og ikke stress.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente_*
Det er ikke bare musa som må være med , psyken også

8401429[/snapback]

Det stemmer! Men uansett så har jeg forsøkt å leke med meg selv hjemme, med vibrator, glidemiddel... Men det føles ikke helt riktig, jeg er riktig nok en utrolig kåt jente av meg og snakker nesten bare om sex. Men jeg koser meg ikke før kjæresten holder på med meg.. Det føles bare feil, og jeg stopper tidlig... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er ikke bare musa som må være med , psyken også

8401429[/snapback]

Det stemmer! Men uansett så har jeg forsøkt å leke med meg selv hjemme, med vibrator, glidemiddel... Men det føles ikke helt riktig, jeg er riktig nok en utrolig kåt jente av meg og snakker nesten bare om sex. Men jeg koser meg ikke før kjæresten holder på med meg.. Det føles bare feil, og jeg stopper tidlig... :dontgetit:

8401629[/snapback]

hei gjest_Jente..

før jeg sier noe som helst må jeg nesten si at jeg er gutt og ikke jente

men det betyr ikke at mitt innlegg ikke kan hjelpe deg!

men når du koser med deg selv:

hva er annerledes med det og kjæresten din?

kanskje du trenger og erstatte mangelen av kjæresten din?(han: ikke tilstede=problem?)

ut ifra det jeg har lest av dine innlegg så virker det nesten som om du har litt problemer med og få det visuelle til og stemme med deg!

etter hva jeg har lest så har du prøvd deg med en vibrator

right?

og ikke fått noen orgasme... dette er ikke akkurat heldig må jeg si..

du sier også at når du driver på så føles de helt feil..

det vil jo si at du at og slett tenker mens du holder på... det er fyfy for den tenkinga bør helst være "hva er det til mat" eller kanskje en liten fantasi.. for en fantasi kan virklig spice mye opp..

et annet viktig spm. er om du faktisk er opphisset i øyeblikket. for det er jo viktig for at noe i det hele tatt skal skje..

når du driver så sier du også at det ikke føles riktig.. dette er sikkert noe underbevisstheten serverer deg.. og da må du nesten høflig avslå:)

det ser mest ut for meg som om du tenker alt for mye isteden for og handle!

dette må du nok rette opp i selv.. men jeg håper innlegget mitt kan hjelpe til og kaste lys over din uheldige situasjon!

Lykke Til!

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente_*

Jeg tror nok det er mye tenking ja. For det plager meg litt.

Og en annen ting er at jeg har null behov for å leke med meg selv alene.

Det er en helt annen opplevelse enn om kjæresten gjør det.

En annen ting er jo at når han gjør det merker jeg det mer, for jeg vet ikke hva som skjer...på en måte.

Får vel prøve og prøve... Får håpe øvelse gjør mester :innocent:

Men.. er det bare meg som ikke får det til?

Har hørt at det er noen som ikke kan fa det til... Stemmer det?

Lenke til kommentar
Når jeg gjør det så får jeg rykkninger og begynner og skjelve. Jeg blir varm i beina.. Og må klemme meg selv i lårene :roll:

Jeg får sånn deilig følelse, men plutselig blir den liksom borte.. hva skjedde.. :hmm:

8401324[/snapback]

Du fikk en orgasme tuling :p Og den forsvinner jo så klart igjen.. Men det går ann å forlenge sånn som sagt før.. Det er det øvelse som må til..

Jeg tror nok det er mye tenking ja. For det plager meg litt.

Og en annen ting er at jeg har null behov for å leke med meg selv alene.

Det er en helt annen opplevelse enn om kjæresten gjør det.

En annen ting er jo at når han gjør det merker jeg det mer, for jeg vet ikke hva som skjer...på en måte.

Får vel prøve og prøve... Får håpe øvelse gjør mester :innocent:

Men.. er det bare meg som ikke får det til?

Har hørt at det er noen som ikke kan fa det til... Stemmer det?

8403609[/snapback]

Hvis du ikke har noe behov så hva er problemet da? :p hehe.. hvis han tilfredstiller deg nok så trenger du jo ikke gjøre det selv.... ?

Nei det er mange som ikke får til.. eller ikke får det til til og begynne med.. Du må rett og slett bli trygg på deg selv...

Ja det er noen som ikke får det til, men jeg tror alle kan få det til hvis de vil.. de som påstår at de ikke får orgasme burde bare prøve mer :p hehe.. så fortvil ikke, du har jo egentlig fått det til.. Tror du forventer for mye av orgasmen, og dermed tror du at du ikke får det til.. hvis du skjønner... ?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente_*

Selvfølgelig forventer jeg noe stort og flott :dribble: hehe..

Men kanskje jeg skal slappe litt av, hehe..

Men jeg liker tipsene! Det skal dere ha ;)

Og har dere fler, fyr løs! :w00t:

Lenke til kommentar

hva med å prøve forskjellige stillinger? f.eks. at dere gjør det stående slik at du f.eks står framoverlent over et bord, og at han tar deg bakfra. Vet av erfaring med dama mi at hun liker det veldig godt. Jeg treffer på en måte ekstra godt, og hun får kraftige orgasmer.

Samme gjelder f.eks. dama mi ligger på ryggen på et passe høyt bord, og at jeg da står oppe og gjør jobben...

Forslag bare.

Kommunikasjon er veldig viktig. Hvis ikke du sier klart i fra hva du liker bedre enn andre ting kan det være vanskelig for han å vite det også...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jente_*
hva med å prøve forskjellige stillinger? f.eks. at dere gjør det stående slik at du f.eks står framoverlent over et bord, og at han tar deg bakfra. Vet av erfaring med dama mi at hun liker det veldig godt. Jeg treffer på en måte ekstra godt, og hun får kraftige orgasmer.

Samme gjelder f.eks. dama mi ligger på ryggen på et passe høyt bord, og at jeg da står oppe og gjør jobben...

Forslag bare.

Kommunikasjon er veldig viktig. Hvis ikke du sier klart i fra hva du liker bedre enn andre ting kan det være vanskelig for han å vite det også...

8407088[/snapback]

Får hun orgamse kun av det, du bruker ikke fingrene?

Kan jo prøve, er sikkert godt uansett :D

Komunikasjon i forhold til sex er ikke noe problem for meg, snakker om alt :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Forslag bare.

8407088[/snapback]

Får hun orgamse kun av det, du bruker ikke fingrene?

Kan jo prøve, er sikkert godt uansett :D

Komunikasjon i forhold til sex er ikke noe problem for meg, snakker om alt :p

8411956[/snapback]

bra at du er tydelig i kommunikasjonsdelen av et forhold.. kommunikasjon er så absolutt viktigere på flere enn et plan i et forhold.

lykke til med å finne orgasmen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...