eirikdid Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 som mange andre så er jeg oppvokst med keytronic tastaturene.. det jeg har nå er 11 år gammelt..har imellomtiden hatt et annet keytonic men det gikk i stykker og måtte finne framdette igjen. nå begynner dette å bli littslitent.. noen som vet om de fortsatt selges.. har hørt noen skumle rykter om at siden de var så bra kjøpte folk aldri nye og dem gikk konkurs. evt noen steder som for tiden bytter ut de gamle tastaturene dem har hatt liggende. evt.. hva annet finnes av tastatur som er tilsvarende.. ikke no low profile tastatur, tastene skal være som at du spiller på en tromme. er vell mange som har byttet ut sine keytronic..hva endte dere opp med? og hvis du ikke vet hva et keytronic er.. da er du litt for ung. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, det lurer jeg og på. Har et par gamle liggende, men de er så skitten å gammel at jeg ikke hæres å bruke de. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 vet ikke noe særlig om keytronic's aktivitet for tiden, men jeg har hatt en drøss av dem oppigjennom årene.. jeg kan for dere som er skeptiske til nyere tastatur anbefale alt av større tastatur fra logitech. selv har jeg et 130kr's logitech av den store typen, og er sjeleglad for at jeg ikke kjøpte meg et sånt lavprofiltastatur.. overgangen fra yndlingstastaturet til et sånt her er mye enklere enn til et bittelite lavprofiltastatur Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, det lurer jeg og på. Har et par gamle liggende, men de er så skitten å gammel at jeg ikke hæres å bruke de. 8397480[/snapback] Prøv oppvaskmaskin. Når det gjelder Logitech-tastaturer er det viktig å passe på at man ikke kjøper et med F-lock. Har brukt Logitech i årevis, men nå sist kjøpte jeg et Saitek Eclipse. Knallfornøyd med det også. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ser ikke ut som de selger de gode gamle her lengre i Norge, glad mitt fungerer enda, for det er herlig. Kan hende http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...4EXBB&mcat=c198 er noe for deg tho, på bildet ligner det en god del, bare at det er blankt, ikke noe tullete multimediataster heller Lenke til kommentar
eirikdid Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 det eneste jeg fant blir jo da keyboard vasking Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har enda et sort keytronic tastatur jeg bruker Lenke til kommentar
Spoon73 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Denne tråden fikk meg jaggu til å tørke støvet av et KeyTronic2001 som jeg kasserte etter å ha sølt en hel mengde cola i tastaturet for en stund siden. Hvis noen er ute etter lignende keyboard, så kan jeg melde om at Lenovo/IBM tastaturene er ganske like. Bruker et slik selv på jobben og det er helt supert! Veldig lett tastetrykk, er litt mer slarkete i tastene, og kanskje hakket lengre vandring enn KeyTronic, men alt i alt er de nokså like. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Denne tråden fikk meg jaggu til å tørke støvet av et KeyTronic2001 som jeg kasserte etter å ha sølt en hel mengde cola i tastaturet for en stund siden. Hvis noen er ute etter lignende keyboard, så kan jeg melde om at Lenovo/IBM tastaturene er ganske like. Bruker et slik selv på jobben og det er helt supert! Veldig lett tastetrykk, er litt mer slarkete i tastene, og kanskje hakket lengre vandring enn KeyTronic, men alt i alt er de nokså like. 8432538[/snapback] Slike tastatur har vi på skolen. Verre tastatur skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Savner keytronic tastaturene. Tror det er 2 igjen på skolen. Hmm, kunne vært hyggelig med det hjemme Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Savner keytronic tastaturene. Tror det er 2 igjen på skolen. Hmm, kunne vært hyggelig med det hjemme 8629674[/snapback] Tja, du kan jo alltids ta med deg 1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hmm, kanskje det. Har ganske stor sekk *tenke lurt* Endret 16. mai 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Et ok tastatur koster ca 200,- , skal du gjøre deg til en simpel tyv på skolen dine for det ? Selvom ingen andre har respekt for utstyr på skolen bør du tenke deg litt om, jeg hadde samme innstilling som deg når jeg gikk på ungdomsskolen og skjønner "gi faen" innstillngen, men nå som jeg har blitt eldre og må tjene mine egne penger for å kjøpe det jeg trenger skjønner jeg verdien av å respektere ting som ikke jeg eier, samme hvor på "trynet" den institusjonen eller den personen er, her handler det om å beholde personlig intigritet, prøv å beholde den og du vil kunne komme langt og finne mening i livet. Tenk over det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ta det rolig da mann, det var en spøk. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg er det rolig og jeg mener ikke å være noen moralsk vokter, bare ville si min mening, basert på min egen erfaring. Mange ting har begynt med en spøk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Greit, men har som sagt ikke tenkt å bli en ussel tyv for et tastatur, er nok av folk i klassen min som er det allerede... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kjøp et nytt logitech-tastatur og bytt. Ingen som har grunn til å si noe på det. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jeg er på jakt etter et nytt tastatur som erstatter for milt keytronikc kt2001 det gamle er litt for høyt i bakakant til å gå under bordet når det ligger på tastatur -hylla tastaturet må være maks 45 mm høyt Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 https://www.ad.no/cgi/frame.dll?/text/keytronic.htm Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg er i akkurat samme situasjon. Jeg er på mitt andre svarte KT2001 Pro på fem år og har veldig lite lyst til å bytte til noe annet, men jeg trenger et tastatur på jobben. Desverre er det vanskelig å finne noe som ligner i det hele tatt. Har det svarte bZerk-tastaturet harde nok knapper til å være et alternativ eller må jeg gå for IBM/Lenovo versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå