Zeph Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Desse "blodårene" forsetter på vindauga. Om det ikkje forlenger livet så øker det nok livskvaliteten. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Desse "blodårene" forsetter på vindauga. Om det ikkje forlenger livet så øker det nok livskvaliteten. 8398928[/snapback] Hvilket vindu? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Folk burde lage en morsom film med nakne damer. Ikke bare ler du, men du får også den daglige dosen med nakenhet . BTW, er ikke overrasket over at man forlenger livet av det. Man blir faktisk gladere og mye mer når man ser på pene ting, som f.eks naturen og som her, nakne damer. Pene ting blir som dop, leste jeg på en test, husker ikke hvor, men man blir gladere av det. Staring at women's breasts is most likely too put men at risk of severe bodily har . Over 50% tror dette. Shit, amerikanerne har blitt hjernevaska til å tro at dette er farlig... lol. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mener jeg blir mer kåt enn sunnere av å se pupp.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mener jeg blir mer kåt enn sunnere av å se pupp.... 8399417[/snapback] Men hvem har sagt at kåthet ikke er sunt? Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg får en veldig god følelse gjennom kroppen når jeg sitter med jenter.. Bare dei ikke er helt idiotar da Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ahhh....Pupper ja. Definetivt det det deiligste man kan ta i. Pupper er Guds måte å si at han elsker oss menn. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Øyvind, du kommer til å leve EEEVIG hvis det er sant :!: Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Trenger litt flere slike humørboosts innimellom. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ser faen ingen blå streker, men så ser jeg jo også kun på puppene, da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Staring at women's breasts is most likely too put men at risk of severe bodily har . Over 50% tror dette. Shit, amerikanerne har blitt hjernevaska til å tro at dette er farlig... lol. Hey! Å se på pupper gjør at en tenker på sex. At en tenker på sex utløser testosteron. Mer testosteron --> Mer hår. Så det er sant! (Nå skal det sies at økningen er nok overhode ikke merkbar i det hele tatt, så lite at en i praksis kan si at det ingenting å si. ) Endret 16. april 2007 av TLZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Staring at women's breasts is most likely too put men at risk of severe bodily har . Over 50% tror dette. Shit, amerikanerne har blitt hjernevaska til å tro at dette er farlig... lol. Hey! Å se på pupper gjør at en tenker på sex. At en tenker på sex utløser testosteron. Mer testosteron --> Mer hår. Så det er sant! (Nå skal det sies at økningen er nok overhode ikke merkbar i det hele tatt. Er snakk om hår gror ørlite ørlite granne fortere. ) 8400033[/snapback] Trodde mer testosteron førte til at man ble skallet tidligere... Mener å ha lest noe sånt noe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Folk som er skallet er vel som regel ikke akkurat blottet for kroppshår? Mulig det gjør at en kan bli skallet... (selv om jeg mener jeg har hørt at det har mer med gener enn hormoner å gjøre... men så igjen; gener kan påvirke hormonproduksjon.) Uansett, nå må vi gi oss... dette blir jo nesten seriøst. (Da må de som faktisk virkelig bryr seg om slikt og har kilder ta ver debatten.) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Endelig! Nok et bevis på at jeg kommer til å leve lenge Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Pupper kan også forkorte livet om dei blir brukt feil. Har nok vært mange nestenulykker og ulykker med bil som følge av damer som er ute og spankulerer lettkledd i finværet. Endret 16. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men det forklarer jo alle mysterier rundt det faktum at gjennomsnittlig levealder har steget drastisk de siste 100 årene.. eller..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men det forklarer jo alle mysterier rundt det faktum at gjennomsnittlig levealder har steget drastisk de siste 100 årene.. eller..? 8401003[/snapback] touche Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men det forklarer jo alle mysterier rundt det faktum at gjennomsnittlig levealder har steget drastisk de siste 100 årene.. eller..? 8401003[/snapback] Om du vil, ja. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kvinnfolk har det for lettvint... bare å flashe noen fettvev-kuler, så kommer menn løpende Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 der kom go-humøret =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå