Gå til innhold

Ubuntu 7.04 Feisty Fawn (Oppdatert 1. innlegg)

Kommer du til å prøve Ubuntu 7.04?  

565 stemmer

1. 1. Kommer du til å prøve Ubuntu 7.04?

• Ja, jeg har det allerede installert på PCen, PS3'en, MACen, etc.
      331
    • Ja, jeg har bare prøvd Live fra CDen, men vil installere det senere
      55
    • Ja, jeg har bare prøvd Live fra CDen, men vil neppe installere det
      12
    • Ja, men jeg har hverken prøvd Live fra CDen eller installert det ennå
      91
    • Vet ikke, har ikke bestemt meg om jeg vil prøve det eller ikke ennå
      46
    • Nei, jeg kommer ikke til å prøve det
      30

Anbefalte innlegg

Fekk lyst å prøve detta :p Men etter eg har valgt "Start or Install" kommer den til Ubuntu logoen der du ser den loader...så skifter den til noke tekst der den ser ut til å teste om alt funker...så blir skjermen svart...heilt svart...men dataen går forsatt...noken som har peiling? har googla uten å fått svar :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd ultimate eller gamers edition og de greiene der, man installerte Gutsy RC i går :dribble: !!

Ved første øyekast virker det litt kjedeligere enn feisty... litt mørkere farger og slikt, selv om compiz er slått på som default.

Men jeg har ikke trengt å konfigurere noe som helst! Absolutt alt på maskinen fungerer ut av boksen... restricted manager fant modemet mitt (som jeg nesten hadde glemt at jeg hadde) og installerte driver til det. Bluetooth fungerte ut av boksen og jeg slapp å installere 915resolution for å få riktig oppløsning. :D

Men i dag tenkte jeg at jeg skulle teste det nye printsystemet. Jeg har alltid knotet med å få printeren min til å funke i alle linux distribusjoner tidligere. (Den har ikke ligget inne i cups DB og gutenprint ville ikke funke med den. Selv om epson hadde sluppet en egen driver til printeren under GPL, krevdes det tidligere ganske mye for å få den installert, Epson RX640).

I dag koblet jeg den til, så dukket det opp en melding oppe i høyre hjørne som sa at printeren var installert og klar til å brukes.

Så skrev jeg ut en testside med farger og alt fungerte perfekt! UTROLIG!

Ubuntu var ferdig installert og fullstendig konfigurert med en gang etter den obligatoriske restarten fra LiveCD'n!

Hvis ikke bestemor klarer å installere dette, så vil hun aldri klare det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...