Gå til innhold

Ubuntu 7.04 Feisty Fawn (Oppdatert 1. innlegg)

Kommer du til å prøve Ubuntu 7.04?  

565 stemmer

1. 1. Kommer du til å prøve Ubuntu 7.04?

• Ja, jeg har det allerede installert på PCen, PS3'en, MACen, etc.
      331
    • Ja, jeg har bare prøvd Live fra CDen, men vil installere det senere
      55
    • Ja, jeg har bare prøvd Live fra CDen, men vil neppe installere det
      12
    • Ja, men jeg har hverken prøvd Live fra CDen eller installert det ennå
      91
    • Vet ikke, har ikke bestemt meg om jeg vil prøve det eller ikke ennå
      46
    • Nei, jeg kommer ikke til å prøve det
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 10 Ubuntu-CD'er i posten idag jeg også. :D

Noen som har peil på når det er mulig å bestille flere CD'er igjen, uten at forespørselen blir avslått? Jeg prøvde en gang å bestille 10 flere CD'er 2.5 måneder etter min første bestilling på 10 CD'er. Ble avslått. Prøvde så en måned etter det igjen med en bestilling på 5 CD'er, men ble også avslått. Vel og merke var dette i begynnelsen av året, så mulig de avslo siden Feisty Fawn nærmet seg.

Lenke til kommentar

hva må jeg laste ned for å få den til å virke på PS3? lastet ned den Live CD greia... men når jeg prøvde å boote den i PS3 fikk jeg beskjed om at den ikke kunne bootes... men på PC virket den.... Ubuntu var kult :D

PS3 download Linken virker ikke :(:cry:

Edit:

Jeg fikk 3 CDer i dag. :w00t:

Skal gi bort en av de og forhåpentlig innstallere på mange PCer hos venner og kjente med de to siste (32 og 64bit Ubuntu) :)

8560761[/snapback]

er det en sånn CD jeg trenger? hvo mye koster de? jeg vil ha Ubuntu på PS3 :D:dribble::love:

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar
Er det ikke link til en PS3 versjon i første posten av denne tråden da?

Du kan ikke bruke PC (x86) versjonen på PS3. Du må laste ned PowerPC/Mac/PS3 versjonen.

8561180[/snapback]

joda... men den virket ikke på min pc (linken altså...)

Men fikken annen til å gjøre det for ,meg så får den i morgen :)

Lenke til kommentar

DeTrix: OriginalCDene jeg har er bare til PC. Du må laste ned en egen versjon til PS3. Det er link til den versjonen i første innlegg i tråden. Jeg startet nedlastingen av Ubuntu for PS3 så linken ser ut til å fungere. (Jeg avbrøt igjen siden jeg ikke har bruk for den).

Lenke til kommentar
Er det ikke link til en PS3 versjon i første posten av denne tråden da?

8561180[/snapback]

Testet alle linkene nå. Alle funket, unntatt PowerPC for Xubuntu. Prøvde å finne den igjen, men lyktes ikke da den ikke er å finne på offisielle sida. Noen som finner en link?

Lenke til kommentar

Live CD'en som en hadde før, hvordan står det til med å benytte den funksjonen nå med den nyeste versjonen?

Er alt på en og samme plate nå, eller må en gå et spesiellt sted for å få tak i Live CD, da jeg ikke ønsker det Ubuntu installert på harddisken min foreløpig?

Lenke til kommentar

jeg fant ut hvordan jeg kom inn i PS3 OS igjen :) men bare lurte.. er det viktig å formatere PS3 før man instalerer Linux? isåfall hvorfor bare lurer :) er så kjedelig å måtte laste ned demoene å spillene jeg har kjøpt på nytt...

Lenke til kommentar
Live CD'en som en hadde før, hvordan står det til med å benytte den funksjonen nå med den nyeste versjonen?

Er alt på en og samme plate nå, eller må en gå et spesiellt sted for å få tak i Live CD, da jeg ikke ønsker det Ubuntu installert på harddisken min foreløpig?

8564824[/snapback]

Nå er live og install den samme plata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...