Gå til innhold

Hjelp meg jeg dør av kjedsomhet

bkf_94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALt for mange morsomme ting man kan gjøre på fritiden, selv har jeg lyst til å lære å spille piano, gitar, bass og lyst til å trene vekter og sykle, samt kode HTML/PHPl/CSS.

Jeg har lyst til å begynne med bueskytting og..

Valgene er mange :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar

:D

ALt for mange morsomme ting man kan gjøre på fritiden, selv har jeg lyst til å lære å spille piano, gitar, bass og lyst til å trene vekter og sykle, samt kode HTML/PHPl/CSS.

Jeg har lyst til å begynne med bueskytting og..

Valgene er mange :)

8399541[/snapback]

Takk :D

Jeg har lært å spille gitar(Kjedelig). Trene vekter er litt rart for en 13 åring. Sykle er ikke en dum ide'

Lenke til kommentar
kor gammel er du egentlig?

8399786[/snapback]

13 år han sa det nettopp pluss at det står 94 i nicket hans :)

Når det gjelder å trene med vekter, så bør ikke en 13åring begynne med det riktig enda...

Jeg synes også det er gøy å svømme.

Hvis du hadde vært litt eldre kunne du jj ha begynt å øvelseskjøre :/

EDIT: Det er sant... Jeg driver også med fotografering, det synes jeg er veldig gøy :) Jeg ville begynt å ta bilder med familiens kompaktkameraet så lenge, og lese om fototeknikker og sånt.... Så gleder du deg enda mer til å få et ordentlig kamera XD

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
kor gammel er du egentlig?

8399786[/snapback]

13 år han sa det nettopp pluss at det står 94 i nicket hans :)

Når det gjelder å trene med vekter, så bør ikke en 13åring begynne med det riktig enda...

Jeg synes også det er gøy å svømme.

Hvis du hadde vært litt eldre kunne du jj ha begynt å øvelseskjøre :/

EDIT: Det er sant... Jeg driver også med fotografering, det synes jeg er veldig gøy :) Jeg ville begynt å ta bilder med familiens kompaktkameraet så lenge, og lese om fototeknikker og sånt.... Så gleder du deg enda mer til å få et ordentlig kamera XD

8399809[/snapback]

Jeg er 13 år:D

Svømme, jeg holdt på med det en stund det var kjempegøy men den gruppen så jeg gikk på sluttet av så jeg sluttet med det, men jeg trenger jo ikke være med i en gruppe for å svømme

Min familie har et kompaktkamera men det er så dårlig at jeg heller kjøper mitt eget (Når jeg får råd). Når du får kamera så kan du legge bilder ut på Foto.no :thumbup:

Lenke til kommentar
Tes IV: Oblivion er tingen i svingen!  :thumbup:

8399851[/snapback]

Det var et fint tips men jeg tenkte mer på slike ting som gjør at jeg kommer meg ut mer f.eks sykling eller fotografering.

men jeg skal definitivt tenke på det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...