insider Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 [quout]Den 2002-12-19 19:22, skrev Cursed: kanskje ikke en knallmaskin (heller en ubrukelig en), men til deg/dere som sa at han bare kunne drømme om å spille BF1942: jeg klarte det fint med en gammel pc med 500mhz, 256MB SDRAM og GF2MX 400. Det gikk ikke fint.. Hakket jo helt sykt -------------------------------------------------------------------------------- Ja, en venn av meg har en AMD 1200+ og den hacker på bf1924 ! Han kjører på bra grafikk da .. kan ha noe med det å gjøre men uansett så funker det ikke med en 500mhz ! :o Dette var enegtlig ganske morro .. jeg har en 750 mhz og jeg har prøvd å spille bf på den.. det LAGGER/hakker sinsykt bare du skrur opp grafikken bittelitt. Så hvis du skal ha en kurant spillmarskin som skal holde en par år så burde du nokk ha minst en AMD 2000+ 8) Lenke til kommentar
D@T@ M@N Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hele pc'en burde byttes ut, untatt lydkortet(er jo bra nok) Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Synes hele pcen burde parkeres. Kan klart brukes til Linux-box, eller mindre spillserver i spill som cs eller annen type server-tjenester. Til Spilling ellers er den hva jeg vil kalle ubrukelig. Få deg jobb, spare penger, og kjøp deg ny. Er ikke pappa'n din sin jobb å sørge for at du har bra pc, det er DIN. Magnus Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Pappa tjener over 700 000 i året så det er ikke no problem , han kjøpte selv en veldig kurrant spill pc her om dagen til 40 000 kr . Men neida , jeg kan jo ikke følge med all teknologien hele tiden sier han. Såe jadda , penger er det nokk av Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Pappa tjener over 700 000 i året så det er ikke no problem , han kjøpte selv en veldig kurrant spill pc her om dagen til 40 000 kr . Men neida , jeg kan jo ikke følge med all teknologien hele tiden sier han. Såe jadda , penger er det nokk av Wow! Da er din pappa sterkere enn min! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Pappa tjener over 700 000 i året så det er ikke no problem , han kjøpte selv en veldig kurrant spill pc her om dagen til 40 000 kr . hmmm, hva slags "monster" kan det være da.... jeg sliter med å komme over 35k, må være med scsi og 22 tommer det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå