Porty Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Heisann. Nok en gang trenger jeg hjelp til min Linux Nå er det mitt trådløse internett som ikke funker. Når jeg skal prøve å aktivere trådløse nettverkstikoblingen skjer det ingenting. Noen som kanskje vet hva problemet er? My Webpage Takk for all hjelp Endret 16. april 2007 av Porty Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 1. Vennligst legg ved bilder eller noe slikt, det er grusomt med så store bilder. 2. Det er vel en laptop? Isåfall, det finnes hurtigtaster for å aktivere/deaktivere det trådløse kortet på maskinen. PS: Ubuntu ftw? Lenke til kommentar
Porty Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 2. Det er vel en laptop? Isåfall, det finnes hurtigtaster for å aktivere/deaktivere det trådløse kortet på maskinen. 8397212[/snapback] Det er en laptop ja. Det trådløse kortet er aktivert Såpass vet jeg Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Installer network-mangaer og network-mangaer-gnome slik: sudo aptitude install network-manager network-manager-gnome Så logger du ut og inn i gnome. Da får du opp et nytt ikon i høyre hjørne hvor du kan velge nettverket ditt fra en venstreklikk-meny. network-manager vil virke sålenge du ikke har haket av for det trådløse nettverkskortet ditt i det verktøyet du har tatt skjermdump av der. Det er mye enklere og alt du trenger å vite er passordet ditt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Da gadd ikke jeg skrive en guide alikevel Lenke til kommentar
Porty Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Installer network-mangaer og network-mangaer-gnome slik: sudo aptitude install network-manager network-manager-gnome Så logger du ut og inn i gnome. Da får du opp et nytt ikon i høyre hjørne hvor du kan velge nettverket ditt fra en venstreklikk-meny. network-manager vil virke sålenge du ikke har haket av for det trådløse nettverkskortet ditt i det verktøyet du har tatt skjermdump av der. Det er mye enklere og alt du trenger å vite er passordet ditt. 8397411[/snapback] Tusen takk for hjelpen funket bra det Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vis du bare skal ha en fast tilkobling til et nettverk er det ikke nødvendig med slike network managers.. Lagde en liten guide på min nettside: http://essoen.net/?page_id=164 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Webmaster Esso, du har en skrivefeil på siden din. Det heter "Veiledninger" Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Webmaster Esso, du har en skrivefeil på siden din. Det heter "Veiledninger" 8402215[/snapback] Høh? Oi sann Tusen takk....rette så snart jeg får tid Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Webmaster Esso, du har en skrivefeil på siden din. Det heter "Veiledninger" 8402215[/snapback] Høh? Oi sann Tusen takk....rette så snart jeg får tid 8402852[/snapback] Bare hyggelig, jeg har ikke lest igjennom og lett etter andre. Men tenkte det var greit å få det riktig iallefall i menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå