Mr.Karlsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hallois, Tenker mange ønsker seg en liten (eller stor) Slushmaskin ved Pc'en eller på kjøkkenet til sommer. Saken er at jeg tenker det samme og lurte derfor på om noen visste om noen bra og billige slushmaskiner. Har sett at det finnes veldig billige, billige, mellomdyre og dyre løsninger. Jeg har en ganske rimelig en her fra OBH Nordica. Kom med forslag... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Åh, jeg elsker slush... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 oiii.. bare 299 Det blir sikkert sommerens slager ;D Men ikke gjør som han med krushåret i Acepted (filmen) Han får sparken etter han laga rekeslush Fordi han var tørst og sulten ;P Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Vet noen om andre modeller en den til OBH? Endret 16. april 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vet noen om andre modeller en den til OBH? 8397318[/snapback] Regner med europris kommer med en maskin snart... men om det er så lurt å spare 100kr er en annen sak Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Ok, noen dyrere modeller eller? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tror braincooler.no har noe stash, uten total garanti.. Men alvorlig.. jeg har dritlyst på slushmaskin! utrolig digg det er! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har tenkt på å kjøpe dette før. Trodde det var litt dyrere.. Hva skal man putte oppi? saft? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hadde vært godt i sommervarmen, ja.. De var overraskende billige. Jeg er litt skeptisk på om det blir like bra som de "profesjonelle" slushmaskinene. Noe semi-ontopic: Noen som har prøvd å fryse Snapple? Det smaker jo litt som smeltet slush. Neste gang jeg kjøper en, skal jeg prøve! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tror braincooler.no har noe stash, uten total garanti.. Men alvorlig.. jeg har dritlyst på slushmaskin! utrolig digg det er! 8397956[/snapback] Står ikke noen pris der Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 OBH Nordica Maskinen: Med maskinen følger med tre topper som snus opp ned og der heldes onsket veske. De fryes ned og settes oppå maskinen. Trykk på knappen og du har herlig slush i koppen din. Maskinen er større en du tror, det samme gjelder koppene.(En kopp holder for noen omganger har jeg lest) Lenke til kommentar
Northland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Den OBH nordica maskinen er ikke så veldig fantastisk, dog den funker helt greit! Du legger "koppen" med is nedi, holder inne knappen mens du presser på toppen.. Så er det en høvel lignene sak som kverner opp snø lignene masse.. Samme prinssipp som en foodprossesor. Vis du ikke fryser saft, men kun vann (for å slippe og vaske den så grundig) , må du bruke en del "snø" for å få en grei mengde slush. Blander da selvfølgelig med ønsket ingrediens etter på. Minuset er som sagt at du må bruke mer "snø". Det smaker jo godt og til prisen er den ganske super egentlig! Selv om det ikke ligner litt en gang på slushen du får i kiosker og slik.. Har hatt den fremme 3-4 ganger elle noe slik etter jeg kjøpte den i fjor sommer.. Siste gangen prøvde jeg å lage noe drink greier, med blandet resultat! Drar den nok frem i sommer igjen.. Vis jeg finner den! Endret 16. april 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Selv om den ikke er helt lik de store sjønnhetene gidder jeg **** ikke og kjøpe en til 9000 så jeg holder meg til denne (eller to :!: ) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Den OBH nordica maskinen er ikke så veldig fantastisk, dog den funker helt greit! Du legger "koppen" med is nedi, holder inne knappen mens du presser på toppen.. Så er det en høvel lignene sak som kverner opp snø lignene masse.. Samme prinssipp som en foodprossesor. Vis du ikke fryser saft, men kun vann (for å slippe og vaske den så grundig) , må du bruke en del "snø" for å få en grei mengde slush. Blander da selvfølgelig med ønsket ingrediens etter på. Minuset er som sagt at du må bruke mer "snø". Det smaker jo godt og til prisen er den ganske super egentlig! Selv om det ikke ligner litt en gang på slushen du får i kiosker og slik.. Har hatt den fremme 3-4 ganger elle noe slik etter jeg kjøpte den i fjor sommer.. Siste gangen prøvde jeg å lage noe drink greier, med blandet resultat! Drar den nok frem i sommer igjen.. Vis jeg finner den! 8399623[/snapback] Takk, da fikk jeg bekreftet det jeg trodde, nemlig at den stille i samme genre som min "fantastiske" juicepresser, som bare grapser til benken og produserer minimalt med juice (ja, jeg trykker på de rette knappene). Men til å koste 299,- så er det jo forsåvidt greit nok. Man får snø med f.eks appelsinsmak. Jeg tror ikke produsenten mener slush i samme betydning som vi forbinder det med. "Slush Puppy" heter jo det vi kjøper på kjøpesenteret. Er nok en maskin til 50.000 som produserer den slushen vi får der. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 For å si det slik, du oppnår samme resultat ved og fryse en kopp med saft, vente til den har begynt å tine også hakke i den til den får "slush" form.. (Vet ikke hva dere gjor, men jeg gjor dette når jeg var liten! ) For alt i verden, den er billig. Det er en del enklere også, så til prisen er den helt topp egentlig.. Men for min del havnet den kanskje i lista over gadgets og utstyr jeg ikke hadde veldig bruk for, men måtte kjøpe alikevell! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Den suger, jeg har en sånn! Blir jo ikke slush engang Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Den suger, jeg har en sånn! Blir jo ikke slush engang 8400791[/snapback] Haha, samma her. Isen blir ikke ordentlig 'revet'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå