Octavian Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 topic sier det meste, og evt hvilke av de burde jeg bruke, hva er forskjellen? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Xfire er et greit program å chatte med imens man spiller et spill. Man trykker Scroll Lock + x, eller en annen key binding du velger selv. Comrade har jeg ærlig talt aldri hørt om. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Xfire er et program som samler alle spillene for deg og regner ut hvor lenge du har spilt hver av dem. Isteden for å stresse mellom alle spilla i forskjellige mapper søker den det inn og setter opp en liste for deg. comrade kjenner jeg ikke til Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 funker xfire med fks msn? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 funker xfire med fks msn? 8397967[/snapback] Nei, men det er ein variant av msn. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 funker xfire med fks msn? 8397967[/snapback] Nei, men det er ein variant av msn. 8397985[/snapback] variant og variant. er vel mer en mulig erstatter med lagt vekt på gaming. Fordet om jeg heller bruker msn til IM. xfire er litt likt "steam friends" egentlig på den delen der Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Xfire støtter flere spill enn Steam Friends, har bedre support for andre ting, som screenshots og gaming time (+ gaming rig og andre kule funksjoner). Comrade er bare en oppblåst wannabe Xfire, de kommer aldri til å bli bedre enn xfire med de få spillene de supporter, spiser mye ressurser gjør den og. Xfire er IM's for gamere, altså ingen 14tizzer som ikke vet noen som helst om spill eller har interesse for det, dog hvis de er interesserte, men da blir det nok ikke like 'hett' for dere. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 er uenig, jeg syntes comrade er ett bedre prog.. det er en smak sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå