MartinBartin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei Jeg skal kjøpe meg en ny pc, fordi den jeg har for øyeblikket har problemer med å kjøre det jeg vil. Tenker på en pc til 8-9000 med skjerm/tastatur. Den må være i stand til å spille WoW og CSS uten noe særlig lagg i hvertfall. Jeg kan så godt som ingenting om å bestille hver og en del, for så å sette sammen, så jeg trenger en del hjelp. Det vil si. Jeg kjenner en som kan sette sammen, men trenger hjelp til hva jeg bør kjøpe. På forhånd takk PS: Liker å ha flere programmer opp samtidlig, så den bør helst klare det. (alt-tabing) edit: skal være stasjonær pc så klart :!: Endret 16. april 2007 av MartinBartin Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket forskjellige nettbutikker og ferdige PC'er. F.eks: NetShop Family Intel 775 Komplett Kampanje-PC april Cinet GameStation Holder en knapp på komplett.no's alternativ. Lenke til kommentar
MartinBartin Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Ok. takk for tipset. Den komplett pc'en så grei ut Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Holder i hvertfall lenge til WoW oc CSS. Det jeg er litt skeptisk til er støynivået. Spesielt strømforsyning og skjermkort. Men for å få det "perfekt", er nok håndplukkede deler og selvbygg eneste alternativ. Lenke til kommentar
MartinBartin Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Den pc'en jeg bruker nå støyer ganske mye, så overlever nok fint med det ^^ Ikke det jeg bryr meg mest on for å si det sånn. Igjen... takk Lenke til kommentar
MartinBartin Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Det går vel an å oppgradere evt. skjermkort osv. hvis jeg blir ikke er helt fornøyd? Som sagt kan jeg ikke mye om dette :!: Lenke til kommentar
meeg Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det går vel an å oppgradere evt. skjermkort osv. hvis jeg blir ikke er helt fornøyd? Som sagt kan jeg ikke mye om dette :!: 8405144[/snapback] Ja, du kan selvfølgelig sette inn f.eks. et 8800 GTS hvis du ønsker det senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå