knut-eirik Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vær hilset. Jeg har en pc med vista home premium, den ønsker jeg å benytte slik at jeg kan se divx osv via xbox360`n som står på stua. Har instalert transcode 360, men det vil bare ikke virke, mediacenter bare restarter seg når jeg prøver å se en film, hva er galt? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Vær hilset. Jeg har en pc med vista home premium, den ønsker jeg å benytte slik at jeg kan se divx osv via xbox360`n som står på stua. Har instalert transcode 360, men det vil bare ikke virke, mediacenter bare restarter seg når jeg prøver å se en film, hva er galt? 8396617[/snapback] bump Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har du sjekket quickstart guiden og at du har nødvendige codecs installert. Står i quickstart guiden at du vil få krasj eller restart av mediacenter hvis du mangler noe. Sjekk: TVeristy Quickstart Guide Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Flyttet til "Forum > Spill > Konsoll > Microsoft" Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Prøv Transcode360. bruker den hjemme. Funker som fy http://transcode360.co.uk/ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 vi har dessuten en egen tråd for dette. mod: steng denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå