just-in-box Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 jeg jeg har netopp fått min 30cm uvlys fra microlex å finner ikke ut hvor den kontakten skal sitte !! det er en 3-pis men den er bredere en de vanelige som bruket til vifter osv!! såå? hvor skal jeg sette den kontakten hen?? Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 jeg jeg har netopp fått min 30cm uvlys fra microlex å finner ikke ut hvor den kontakten skal sitte !! det er en 3-pis men den er bredere en de vanelige som bruket til vifter osv!!såå? hvor skal jeg sette den kontakten hen?? 8396582[/snapback] hehe fant det ut trenger inverter!! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du må ha en slik for å kunne bruke lysene, siden de trenger mye mer spenning. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du må ha en slik for å kunne bruke lysene, siden de trenger mye mer spenning. 8396606[/snapback] Jo du trenger en inverter,Har 3 uv lys i min pc men må ha litt flere:P så ambefaler kjøp ca 4 OT: Kan si at det er mye volt det ja.. svidde merker på fingeren på 2 sec en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå