Gå til innhold

synkronisering ipod itunes

Anbefalte innlegg

Hei! Har nå hatt min ipod video (80 gb) i noen uker, og synes den er en hendig liten sak :)

dataen min er 80 gb. den er god og full av bilder, skolearbeid, spill osv. Skulle gjerne ha fylt opp ipoden min med mer musikk og video, men har ikke noe lyst til å fylle opp dataen min med musikk.. jeg bruker liksom ikke dataen til å høre på musikk..

Ok. man kan fikse på innstillingene i itunes, sånn at ipod og itunes ikke synkroniseres. Vil dette si at det går ann å legge musikk på dataen, få dette over på ipoden, for så å slette musikken fra dataen igjen?

takk for alle svar. jeg er rimelig grønn på alt dette iStyret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig å ikke synkronisere iPoden med pcen. Dette gjøres når man kobler til iPoden og går inn på innstillingene. Der står det på musikk delen at man kan synkronisere iPoden med iTunes eller "Håndtere musikk og videoer manuelt". Da kan du slette alt av musikk fra pcen din og plugge iPoden din til pcen til kompisene dine og ta sanger/videoer fra de med det greie dra-og-slipp trikset.

Håper du får dette til å funke! :)

Lenke til kommentar
Det er mulig å ikke synkronisere iPoden med pcen. Dette gjøres når man kobler til iPoden og går inn på innstillingene. Der står det på musikk delen at man kan synkronisere iPoden med iTunes eller "Håndtere musikk og videoer manuelt". Da kan du slette alt av musikk fra pcen din og plugge iPoden din til pcen til kompisene dine og ta sanger/videoer fra de med det greie dra-og-slipp trikset.

Håper du får dette til å funke! :)

8416227[/snapback]

Ok... så innstillingene følger ipod, ikke itunes?

Lenke til kommentar

Æsj... Liker ikke Macs forsøk på å påtvinge iTunes på alle...

Er det ikke mulig å bruke iPod som en helt vanlig mp3 spiller, hvor jeg bare legger over filer ved å finne iPod'en på min datamaskin og så bare kopiere filene jeg vil ha, og lage mapper selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...