riosoto Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Har nå hatt min ipod video (80 gb) i noen uker, og synes den er en hendig liten sak dataen min er 80 gb. den er god og full av bilder, skolearbeid, spill osv. Skulle gjerne ha fylt opp ipoden min med mer musikk og video, men har ikke noe lyst til å fylle opp dataen min med musikk.. jeg bruker liksom ikke dataen til å høre på musikk.. Ok. man kan fikse på innstillingene i itunes, sånn at ipod og itunes ikke synkroniseres. Vil dette si at det går ann å legge musikk på dataen, få dette over på ipoden, for så å slette musikken fra dataen igjen? takk for alle svar. jeg er rimelig grønn på alt dette iStyret. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er mulig å ikke synkronisere iPoden med pcen. Dette gjøres når man kobler til iPoden og går inn på innstillingene. Der står det på musikk delen at man kan synkronisere iPoden med iTunes eller "Håndtere musikk og videoer manuelt". Da kan du slette alt av musikk fra pcen din og plugge iPoden din til pcen til kompisene dine og ta sanger/videoer fra de med det greie dra-og-slipp trikset. Håper du får dette til å funke! Lenke til kommentar
riosoto Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Det er mulig å ikke synkronisere iPoden med pcen. Dette gjøres når man kobler til iPoden og går inn på innstillingene. Der står det på musikk delen at man kan synkronisere iPoden med iTunes eller "Håndtere musikk og videoer manuelt". Da kan du slette alt av musikk fra pcen din og plugge iPoden din til pcen til kompisene dine og ta sanger/videoer fra de med det greie dra-og-slipp trikset.Håper du får dette til å funke! 8416227[/snapback] Ok... så innstillingene følger ipod, ikke itunes? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Bare se på dette bildet så ser du kanskje hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei. Greit det med manuell håndtering av vidoer og musikk. Men hvis jeg går til en kamerat, hvordan skal jeg legge over filer fra hans pc uten iTunes? Noen nevnte drag and drop men hvor skal jeg dra filene hen? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Han må jo ha iTunes men du kan da bare dra sangene (eller filmene) fra biblioteket hans over til din iPod. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Æsj... Liker ikke Macs forsøk på å påtvinge iTunes på alle... Er det ikke mulig å bruke iPod som en helt vanlig mp3 spiller, hvor jeg bare legger over filer ved å finne iPod'en på min datamaskin og så bare kopiere filene jeg vil ha, og lage mapper selv? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Sorry du må bruke et program. Det du kan bruke er Winamp. Der kan du ta sanger fra iPoden over til pcen og vice versa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå