DataFjotten Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei. Lurte på om noen har eksamensoppgaven som ble gitt våren 2003. Får nemlig den som prøve om noen dager. Takke på forhånd Faget er produksjon, overføring og fordeling av elektrisk energi Endret 16. april 2007 av DataFjotten Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 den ligger på www.udir.no Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Det er nemlig bare våren 2003 som ikke ligger der Noen andre steder den kan ligge eller noen som har den som et pdf format eller no kanskje? Endret 16. april 2007 av DataFjotten Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Forberedelsesdelen lyder som følger: Du har vært så heldig å fått jobb hos din lokale energileverandør. Arbeidslaget som du skal være med på, skal foreta reperasjoner på en 22kv linje med en 500 kVA mastetransformatorsom har kabelovergang for 230V. Det har vært kraftig tordenvær i området og trafoen har fått skader etter et lynnedslag. En isolator er ødelagt Overspenningsvernet har slått ut Det har gått vargang i jordingsledningen slik at den er skadet. Noen som har oppgaven til denne eller som vet noe om hva slags oppgaver jeg kan få i forbindlese med denne beskrivelsen Takk Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 kortsluttningsstrøm og dimensjonering av ny jordingskabel ville jeg iallefall sett litt på Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Ok, det er notert. Noen erfarne høyspentmøntører her som vet noe om dette, eller andre selvfølgelig. Er ikke dette jeg interesserer meg mest for men må jo prøve å få en god karakter allikevel Takker for alle innspill Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Ingen som vet noe mer, har prøven i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå