torrobin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg trenger sårt noen kjøpsråd! Jeg skal holde workshops hvor jeg bl.a. skal presentere innspilte DVDer. Jeg skal bruke DVD spiller og koble den til prosjektor og vise filmene på lerret. Foreløpig skal jeg leie DVD spiller og prosjektor av utleier av lokale, men jeg må selv ta med høyttalere. Så mitt spørsmål er: Er det noen som har gode råd til hva slags høyttalere? Det må være bærbare høyttalere, for jeg skal ha dem med meg i (hånd)bagasjen på fly. Det vil være 20-30 tilhørere. Jeg har sett på Klipsch iGroove fra Apple. Kan det være et mulig alternativ? Vil den kunne kobles til DVD spilleren? Jeg går ut i fra at både prosjektoren og høyttalerne da skal kobles til DVD spilleren. Jeg ønsker også å kjøpe mikrofoner som jeg kan koble til høyttalerne. Men da må jeg antagelig ha en forsterker i tillegg? Jeg er takknemlig for alle gode råd. Dette er et nytt felt for meg, og jeg må ha utstyret klart om tre uker! Mvh torrobin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå