Gå til innhold

Maskinen låser seg helt i NFS HP2

Anbefalte innlegg

Har problemer med at NFS HP2 plutsellig låser seg mens jeg spiller. Det varierer hvor lenge jeg kan spille før den låser seg men nåpr den har låst seg kan jeg ikke gjøre noe annet enn å bruke reset knappen. Dette er veldig iriterende og lurer derfor på om noen har noen ider om hva problemet kan være?

Bruker Windows 2000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde det samme problemet når jeg brukte en no-cd crack (oops, murlig jeg sa noe dumt nå men.. :razz: ), problemet løste seg når jeg startet spillet på normal måte (uten cd-crack)...

har du instalert alle de nyeste driverene? grafikkort, VIA 4-1, SP?

ellers kan du jo skjekke tempraturer (CPU, GPU, RAM, chip, HD)

Edit: javel ja, smart jeg da, det.40 ril radeon 8500... :grin:

btw: tror radeon kortene har problemer med å kjøre spesial effekts på fult.. har du prøvd å senke den?

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-12-19 18:29 ]

Lenke til kommentar

Det gjorde susen å få skrudd ned "Special effects" ett hakk ja. Men Need For Speed porshe 2000 og Toca 2 virker ikke heler. I need for speed porsche 2000 kommer jeg til loading og der begyner den bare å fylle opp ramen og når den er full begyner harddisken og jobbe. Så må jeg bare avslutte spillet med Ctrl alt delete. I Toca 2 kommer bare setup menyen frem igjen hver gang jrg trykker play. Noen som har noen tips her?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-19 19:05, skrev trondbue:

I need for speed porsche 2000 kommer jeg til loading og der begyner den bare å fylle opp ramen og når den er full begyner harddisken og jobbe.

trodde jeg var alene om det problemet jeg... :roll:

det jeg måtte gjøre for å få det til å fungere var å installere win98/me, da funket det fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...