trondbue Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Har problemer med at NFS HP2 plutsellig låser seg mens jeg spiller. Det varierer hvor lenge jeg kan spille før den låser seg men nåpr den har låst seg kan jeg ikke gjøre noe annet enn å bruke reset knappen. Dette er veldig iriterende og lurer derfor på om noen har noen ider om hva problemet kan være? Bruker Windows 2000 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 hadde det samme problemet når jeg brukte en no-cd crack (oops, murlig jeg sa noe dumt nå men.. :razz: ), problemet løste seg når jeg startet spillet på normal måte (uten cd-crack)... har du instalert alle de nyeste driverene? grafikkort, VIA 4-1, SP? ellers kan du jo skjekke tempraturer (CPU, GPU, RAM, chip, HD) Edit: javel ja, smart jeg da, det.40 ril radeon 8500... btw: tror radeon kortene har problemer med å kjøre spesial effekts på fult.. har du prøvd å senke den? [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-12-19 18:29 ] Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Det er Radeon-kortet ditt som er problemet. Sett "Special effects" til det nest beste, det fungerer for meg. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Det gjorde susen å få skrudd ned "Special effects" ett hakk ja. Men Need For Speed porshe 2000 og Toca 2 virker ikke heler. I need for speed porsche 2000 kommer jeg til loading og der begyner den bare å fylle opp ramen og når den er full begyner harddisken og jobbe. Så må jeg bare avslutte spillet med Ctrl alt delete. I Toca 2 kommer bare setup menyen frem igjen hver gang jrg trykker play. Noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 19:05, skrev trondbue:I need for speed porsche 2000 kommer jeg til loading og der begyner den bare å fylle opp ramen og når den er full begyner harddisken og jobbe. trodde jeg var alene om det problemet jeg... det jeg måtte gjøre for å få det til å fungere var å installere win98/me, da funket det fint. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Ah... har hatt problemer med frys i Need for speed HS2 jeg også. senke grafikken hørtes ut som kan vere en løsning ja. I Porsche skal det funke å sette Page filen i windows til custom. Windows har trøbbel med å stille den inn selv, når du starter porsche... Det funker hos meg. (winXP) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 ja, spiller fungerer i 98/98se/me/xp, men IKKE i alle win2k... Lenke til kommentar
walestr Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hei Dette er helt likt med hva jeg hadde på min amd maskin. Ikkno ble 100% før jeg lastet 4in1 ...da gikk alle spilla jeg hadde mått sette ned grafikk osv greit. lykke til Roger [email protected] Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg har lagt in 4in1 driverene fra VIA men det virker ikke. Hvor setter Page filen i windows til custom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå