Gå til innhold

poster du mye i søppel

Lufen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fært så mye du spør da. Alle de som poster i søppel, poster myye i søppel. Hvis du tilbringer litt mer tid her, så ser du hvem som poster mye i søppel og hvem som ikke gjør det. Lura for eksempel, poster mye i søppel, det samme gjør borre, sosohal, fondus, CFD, SirHartge, Jannis-15, KababGUD, MR|A, jeg og et par til.

Quote:

"Linux er et veldig kjent hacke-program"

:lol:

Lenke til kommentar

Quote:

C. Alshus skrev (2002-12-19 21:44):

Fært så mye du spør da. Alle de som poster i søppel, poster myye i søppel. Hvis du tilbringer litt mer tid her, så ser du hvem som poster mye i søppel og hvem som ikke gjør det. Lura for eksempel, poster mye i søppel, det samme gjør borre, sosohal, fondus, CFD, SirHartge, Jannis-15, KababGUD, MR|A, jeg og et par til.

YESS!

Du nevnte ikke meg :grin:

Lenke til kommentar
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

fondus skrev (2002-12-20 22:22):

jeg poster nok mye i søppel selv, kanskje litt _for_ mye.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->Poster i hele forumet eg, Ikke bare i off topic. Poster mest i hardware vil nå eg si

:lol: Hehe, ja du kan spøkja du Lauren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...