Dr_Fr_Einstein Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei, jeg har prøvd mange drivere fra Dell, MS og Laptopvideo2go til mitt 256 MB GeForce GO 7900 GS på en Dell Inspirion 9400 med Vista. For å gjøre en lang historie kort, 90-serie drivere kræsjer mens 100-serie drivere ikke takler to skjermer, enten gjenkjenner de ikke TV-en koblet til DVI-utgangen, eller konfigureringen låser seg slik at bare en skjerm lar seg aktivere. Nå har jeg installert siste versjon fra Laptopvideo2go: 101.70. Den fungerer med to skjermer, har et fint kontrollpaneloppsett og gir brilliante farger og rike detaljer. Problemet er at bevegelsene blir rykkete og rare på videoavspilling på begge skjermene. Det spiller ingen rolle om det er TV-opptak, live TV, DivX, eller DVD. Er det noen som har forslag til innstillinger som kan fikse problemet? Edit: I løpet av dagen har det dukket om rykter om Foreceware versjon 158.14, og det kan virke som det kan være noe i det. http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=13626 Men er fremdeles interessert i høre om noen vet om noen tweaks for 101.70. Endret 16. april 2007 av Dr_Fr_Einstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå