stinger82 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei, sitter her og er rimelig fortvilt nå etter flere timer grubling :/ Problemet kommer under installeringen av programmet (norton internet security 2007) Har prøvd og fjernet det med norton sitt remowal tool, samt forandret eier og gitt nye tillatelser i registeret. men da jeg skulle installere programmet på nytt kom samme feilmeldingen :/ Noen som har en løsning på dette problemet? ps. trenger ikke forslag som f.eks avistaller og installer panda eller avg, takk. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Her er en med samme problem som deg...Følg den guiden som en av leserne har postet litt nede på siden som jeg linket til...Håper det kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Har sett den guiden før, og gjort stort sett alt. Denne gangen sjekket jeg med drivecleaner også, men det fantes ikke spor av norton eller symantec igjen. Kjenner jeg begynner bli litt frustrert her :/ Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Nå var det nok. Hadde en liten sermoni ute på plassen her isted, der jeg lagde ett lite bål å brente hele norton pakka! Og gode antivirusprogrammer var?? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hehe...Alle som har Norton skulle gjort som du ...Hadde blitt et fint bål det da....Et godt AV program er Nod32...Prøv det....Last ned Free 30-Day Trial of NOD32 og se om du er fornøyd med det...Er du det så er det bare og skaffe seg en fullverson... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, alt er bedre enn NIS. Jeg har brukt AVG, TrendMicro og NOD32. Og NOD32 er min favoritt sa langt ihvertfall. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Har lastet ned avg nå og virket greit så langt, så får vi se hvordan det greier seg. Brannmuren i vista er vel egentlig god nok?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det meste 3rd party er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå