WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Om du blir frastjålet ting som ikke er gjemt eller låst er det din egen feil. Blir som å gå i fra bilen ulåst, med tenninga på. 8767184[/snapback] Hvor er logikken i dette? 8767551[/snapback] Det er det som er poenget, det er ingen logikk i det Det er bare folk som gjør det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Om du blir frastjålet ting som ikke er gjemt eller låst er det din egen feil. Blir som å gå i fra bilen ulåst, med tenninga på. 8767184[/snapback] Hvor er logikken i dette? 8767551[/snapback] At du aldri skal gå fra verdisaker som er lette å ta med seg synlig. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om du vil slå tilbake mot tyver som tar Cols, brus og lignense. Prøv å få puttet i litt salt (eller avføringsmiddel ) og la den stå og friste. 8767432[/snapback] Den der var genial, nå bør ingen stjele mat/drikke av meg mer! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dumt hvis du er rimelig trøtt, og bestemmer deg for å ta deg en slurk , spessielt hvis det er avføringsmiddel i den Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 noen var inni pcen min. (de fikk en ganske kraftig støtt). min egen tyveri alarm Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 noen var inni pcen min. (de fikk en ganske kraftig støtt). min egen tyveri alarm 8805080[/snapback] Du dele med meg åssen du har lagd den? Kan være kjekt, da jeg skal på GlobeLAN til helga, har vært litt stjeling der å. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hadde vært gøy og lade kassa med en sånn 10.000v omformer fra dyre gjerder etc. Også bare sørge for at alle andre komponenter er isolert fra selve kassa. Trur det hadde blitt litt mye hyling og banning om noen tar på den da. Endret 7. juni 2007 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja, spesielt siden du er så godt jorda på det betonggulvet. Strømmen må gå et sted. Ute på jordet med slike gjerder kan den gå rett i bakken, betonggulv er ikke like mottakelig . Lenke til kommentar
Locci Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja, spesielt siden du er så godt jorda på det betonggulvet. Strømmen må gå et sted. Ute på jordet med slike gjerder kan den gå rett i bakken, betonggulv er ikke like mottakelig . 8806233[/snapback] Du får deg jo en saftig karamel fordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Men litt risting er vel å forvente. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Om du tar i et annet jordet kabinett samtidig så vil du få en karamell ja. Du vil heller ikke riste, da det er DC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå