claxer Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg ble frastjålt Puta jeg . det var vist noen som ville ha det litt mykt. Seinere fant jeg en pute som lå slengdt på tribuna. så ut som min så tok den jeg :!: Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 De folka som går rundt og stjeler er som regel problembarn. Ender sikkert opp på gata. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 På noen lan blit cheatere i spill og tyver kastet ut døra med pc og det hele så rambrikkene flyr bortover asfalten , om man har bevis nok har jeg ikke noe imot å gjøre det på neste TG . Kanskje jeg skal gå fra plassen min med rec på og legge frem mobiler ,harddisker og minnepenner og stå klar når noen faller for fristelsen. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Folk burde jo også tenke litt selv, man legger ikke igjen dyrere ting ubevoktet. Løse ting burde legges bort så det ikke syns så lett, da er det ikke så lett for at folk faller for fristelsen. Hiv det ned i en bag du har med deg og ha en liten lås på den ellernoe så løser det mye problemer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Folk burde jo også tenke litt selv, man legger ikke igjen dyrere ting ubevoktet. Løse ting burde legges bort så det ikke syns så lett, da er det ikke så lett for at folk faller for fristelsen. Hiv det ned i en bag du har med deg og ha en liten lås på den ellernoe så løser det mye problemer 8647177[/snapback] Ja, det holder lenge med en liten hengelås her og der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Frister litt å kjøpe en slags kjetting som surrer rundt PC'n (akkurat som man surrer bånd rundt en julegave) og feste den skikkelig med hengelås. Så tar man kjettingen en runde rundt bordplaten og folk kan bare glemme å ta PC'n din med det første. Endret 22. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Frister litt å kjøpe en slags kjetting som surrer rundt PC'n (akkurat som man surrer bånd rundt en julegave) og feste den skikkelig med hengelås. Så tar man kjettingen en runde rundt bordplaten og folk kan bare glemme å ta PC'n din med det første. 8671713[/snapback] En stasjonær pc er som regel for vanskelig og stjele under et party uten at noen blir mistenksome, pleier og være alt det litt mindere greiene som blir borte. Så som sagt, gjem det når du skal være borte fra plassen din over lengere tid, eller få en person som du stoler på til og se etter det. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Burde man ha lås på side døra på en stasjonær pc, hvis man skal bort og sånn, overnatte på hotel osv? 8442661[/snapback] ha lås på alt du er glad i 8442695[/snapback] Hehe, tviler på at dama blir noe glad da Kan hende det var en på TG som trodde'n blei frastjålet en skjøteledning på grunn av meg Skulle lånen, men da jeg var på plassen min igjen fant jeg ut at det var en ugjordet skjøteledning (hvilket jeg ikke kunne bruke) Sjekka både mIRC og rekka hans flere ganger, men han var ikke å finne igjen (ikke husket jeg setenr. heller) Så da jeg skulle dra, en dag tidligere enn alle andre måtte jeg bare ta en råsjangs og legge det oppå laptopen på det setet jeg tror det var. Håper det kom til rett person, ellers unnskylder jeg her og nå Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Selvsagt er det tyver på TG. TG = stjeling og servere som krasjer Endret 22. mai 2007 av Amored Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Selvsagt er det tyver på TG. TG = stjeling og servere som krasjer 8676574[/snapback] Og myye mer positivt ^^ merket forøvrig ikke noe til krasjede servere i år O.o Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Seriøst neste TG skal jeg legge fram alt jeg har av eiendeler, stå på raden på andre siden og se om noen rapper det med seg. Så kommer det en tyv: "Hva faen driver du med?" sier ifra til purken Hadde nå verdt litt fett å gi en lærepenge... på TG i år lot jeg mye ligge løst om natta, mx revolution, musematte, trådløst tastatur osv Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Virker som at Icemat headsets er veldig populært å ta med seg fra TG! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Virker som at Icemat headsets er veldig populært å ta med seg fra TG! 8734402[/snapback] Kan ha noe med at alle har det, forde det er så über digg Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kanskje han som har lagt ut denne tråden vil vite deres hemlige metoder til å gjemme ting...sånn at han kan stjele mer! :!: Nei da....Men jeg har egentlig aldri vært på TG....Skulle egentlig dra dit....men når jeg hører at så mye blir stjelt....da begynner jeg å undre om jeg ikke skal neste år Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Om du blir frastjålet ting som ikke er gjemt eller låst er det din egen feil. Blir som å gå i fra bilen ulåst, med tenninga på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Om du blir frastjålet ting som ikke er gjemt eller låst er det din egen feil. Blir som å gå i fra bilen ulåst, med tenninga på. 8767184[/snapback] Det er en enda bedre å klare og ha tenninga på, og ha bilen låst Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg blei frastjålt et par håndkler som lå til tørk. Ikke krise, sånn egentlig, men litt kjedelig. Skjønner ikke greia med å bøffe brukte håndkler på et lan hvor en stor del hyller det å ikke gå fra plassen sin på 5 dager Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Mine tips mot stjeling: Skaff deg thumbskruer med hengelås hull bag du kan låse (Putt verdisaker i) Sett passord i bios, admin-kontoen (den i safemode) og din egen konto Ta med deg verdisakene når du forlater tg for å shoppe (La de ligge i bilen etc). Lås laptop med en slik sikker laptop lås. Om du lader mobilen og er glemsom, lad mobilen mens du har den i lomma (Drit i om du knekker laderen) Om du vil slå tilbake mot tyver som tar Cols, brus og lignense. Prøv å få puttet i litt salt (eller avføringsmiddel ) og la den stå og friste. Endret 2. juni 2007 av Thor. 1 Lenke til kommentar
9001 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Om du blir frastjålet ting som ikke er gjemt eller låst er det din egen feil. Blir som å gå i fra bilen ulåst, med tenninga på. 8767184[/snapback] Hvor er logikken i dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå