Gå til innhold

Tyver på TG!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en i klassa over meg tok tre eksterne harddisker på tg..... syntes det er slemt jeg....

8538758[/snapback]

Finn ut hvilke typer disker det er så kan vi jo se om det er noen her som mangler dem. Hadde vært digg om han ble busta

Går han rundt og skryter av hva han har stjelt?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Hvorfor har folk med seg sterioen sin på TG , det er da PC som er tingen der.

Klippet 4 annlegg for 2TG siden da det sto på i 5 timer uten noen folk.

Sove med dritt rosa hellikopter på fullt i 60.000 watt i loop.

Mistet ingen ting på TG men naboen mistet sin mus men hadde skrevet opp sreienummeret. Etter 2 timer fant jeg musa hos en som spillte CS

Når jeg spurte om å få se serienummeret hans så han bare ned uten å si ett ord.

8481981[/snapback]

Skulle kastert han offentlig på scena... bare for å være sikker på at han ikkje reproduserte seg sjølv.

Lenke til kommentar

Har aldri fått susa meg opp til tg, men ble frastjålet et webcam mens jeg sov en gang på "islan". Merket ironisk nok at det var borte da jeg skulle skru på overvokning med det slik at ingenting på plassen min skulle bli stjålet mens jeg skaffa meg noe mat.. Hadde jeg funnet ut hvem det var, hadde det ikke vært tvil, enten hadde han fått skikkelig grisejuling, eller så hadde jeg tatt å røska til meg pcen hans og dekorert parkeringsplassen med innholdet..

Lenke til kommentar

Hadde han fortjent, men hva er egentligt vitsen med og skryte av når man har stjælt harddisker, det blir nesten som han tosken i parrallel klassa mi som knuste vinduer til 40 000 på skolen også flyr han rundt og skryter av det, de ber jo om og bli tatt!

Lenke til kommentar

Skjønnhetssøvn på TG, er ikke det når du sovner med hodet på tastaturet og våkner fem timer etterpå med QWERTY stemplet til kinnet? :)

Sist jeg var på TG var i 99, og da ble verken jeg eller kompisene mine frastjålet noe. Vi var vel 13-14 stykker som satt på samme rad. Men, så var jo alt bedre i gamle dager :D

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

hadde vært moro å lagd noe som du kan gjenkjenne tinga dine om de blir stjært, f.eks å ripe inn en logo en plass på gjendstanden og så har du "registert" dette hos Crewet så at det ikke blir noe forviklinger om du finner at han duden som hadde stjært tingen....

Og hva gjorde du med han derre CS spilleren som hadde rappa musa di og så rett ned i pulten??

sitat:

"Mistet ingen ting på TG men naboen mistet sin mus men hadde skrevet opp sreienummeret. Etter 2 timer fant jeg musa hos en som spillte CS

Når jeg spurte om å få se serienummeret hans så han bare ned uten å si ett ord"

Gadd ikke å ordne qoutes i hurtigsvar modus...:p

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat var på lan, da noen stjal "laptoppen" hannes, vi så dem da de stakk fra lan-party når vi stod utenfor!

De fikk jævlig bank de.. Forstua hånda til han ene ^^.

Ikke for å være stygg med det var noen "pakkiser" som drev å stjal!

De hadde tatt 1stk Laptop, 2 mobiltelefoner, 1 mus, og 2 musematter (WHY!?!?!!) og en Ruter..

De tjente 5 stk Blåmerker i ansikte og 1stk cola i håret :D det var kos :D

Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat var på lan, da noen stjal "laptoppen" hannes, vi så dem da de stakk fra lan-party når vi stod utenfor!

De fikk jævlig bank de.. Forstua hånda til han ene ^^.

Ikke for å være stygg med det var noen "pakkiser" som drev å stjal!

De tjente 5 stk Blåmerker i ansikte og 1stk cola i håret :D det var kos :D

8587669[/snapback]

SÅNN skal det gjøres, eneste måten å få noen til og lære :cool:

Lenke til kommentar

Aldri mistet noe selv, men for et par år siden ble en kamerat frastjålet en Nokia Communicator. Som han hadde glemt på bordet når han gikk og la seg. Den ytterste plassen ut mot midtgangen. Mens alle rundt hadde gått. Han var jo enig i at det var litt dumt... ;)

Lenke til kommentar
hadde vært moro å lagd noe som du kan gjenkjenne tinga dine om de blir stjært, f.eks å ripe inn en logo en plass på gjendstanden og så har du "registert" dette hos Crewet så at det ikke blir noe forviklinger om du finner at han duden som hadde stjært tingen....

8587286[/snapback]

man kan jo bare tabildet av tingene sine med samme kjennemerket, lagre det på et minnekort som du alltid har med deg, eller en liten notatblokk med serienummer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...