Megnus Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 får ikke lyst til å reise på TG vist det er så mange idioter der :/ Tenk å være så teite å stjele på lan? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg hadde et brett brus stående oppe på pc`n min slikt at alle kunne se det.. jeg savna ingen bokser når jeg kom tilbake.. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 får ikke lyst til å reise på TG vist det er så mange idioter der :/ Tenk å være så teite å stjele på lan? 8435047[/snapback] Så det er spesielt teit å stjele på LAN? Hvor synes du det er "greit" å stjele da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 får ikke lyst til å reise på TG vist det er så mange idioter der :/ Tenk å være så teite å stjele på lan? 8435047[/snapback] Så det er spesielt teit å stjele på LAN? Hvor synes du det er "greit" å stjele da? 8442053[/snapback] Tenkte jeg på og. Det kan du jo si uansett hvor det blir stjælt. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 får ikke lyst til å reise på TG vist det er så mange idioter der :/ Tenk å være så teite å stjele på lan? 8435047[/snapback] Så det er spesielt teit å stjele på LAN? Hvor synes du det er "greit" å stjele da? 8442053[/snapback] Tenkte jeg på og. Det kan du jo si uansett hvor det blir stjælt. 8442070[/snapback] Gidd å være kverulante a... Er gøy når masse folk betaler for å dele en felles interesse og så kommer det 100 andre som kommer dit for å stjele! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg tror ikke du skal droppe TG fordi du er redd for stjeling altså. Jeg tror det bare skjer de uheldige. (ett fåtall). Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 som nevnt ovenfor, skaff en bag med hengelås og legg småting som du er redd for der. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Der det er mange som skriver "urtolig nok ble ingenting stjålet denne gang" Det burde ikke være sånn,har aldri vært på skikkelig LAN-Party utenom at vi har fylt opp huset til noen folk,har aldri værtt problemer med tyverier der! Må oppfordre folk til å passe litt på for hverandre da,folk som kommer der å stjeler skulle rett å slett fått bank og KNUST Pc'ene deres! For sånne folk er bare noe dritt!! Du vet jo kem som sitter ved siden av deg,kommer det en annen og plukker opp headsettet,kobler ut mus o.l SI FRA,lag oppstyr,la mange få det med seg da blir det liv! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg snakka med en i crew å han sa det var ca 5-6 laptoper som var blitt meldt stjelt. det er 1 per tusende person, men det var bare laptoper da. Endret 22. april 2007 av Firesky Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg snakka med en i crew å han sa det var ca 5-6 laptoper som var blitt meldt stjelt.det er 1 per tusende person, men det var bare laptoper da. 8442479[/snapback] "bare" 5-6 laptoper..det er sikkert ganske surt å bli frasjtålet en laptop da! Men forstår det slik at det er mest headset o.l småting som blir stjålet og det er jo irriterende det og,har du skikkelig headsett så koster det litt. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 "bare" 5-6 laptoper..det er sikkert ganske surt å bli frasjtålet en laptop da! 8442581[/snapback] Veldig surt for den ene personen ja, som jeg har sagt tidligere i tråden så var det en kompis lengre nede på rekka som fikk mista sin laptop. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Burde man ha lås på side døra på en stasjonær pc, hvis man skal bort og sånn, overnatte på hotel osv? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Burde man ha lås på side døra på en stasjonær pc, hvis man skal bort og sånn, overnatte på hotel osv? 8442661[/snapback] ha lås på alt du er glad i Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Haha, da blir det hvertfall låser på pcen, kanskje flere... Men er det trygt å sette igjen pcen osv på tg hvis man skal overnatte på hotel eller sove.. ? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 burde vært kameraer som dekket hele hallen, det hadde nok hatt en preventiv effekt. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jeg fikk ingenting frastjålet og for meg virket det ikke som det var ett veldig stort problem heller, det eneste jeg merka var at kompiser forsynte seg av påskeegget midt! ^^ Til deg som kom med kameraideen? hvem hadde du tenkt skulle sitte og passe på 5200 kameraer for hver pc osv. hva skal de gjøre hvis noen plukker noe/begynner og ta fra hverandre og gå? det kan jo være eieren. på siste dagen ser det fks ikke så mistenkelig ut at noen tar med seg en laptop og går... Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jeg fikk ingenting frastjålet og for meg virket det ikke som det var ett veldig stort problem heller, det eneste jeg merka var at kompiser forsynte seg av påskeegget midt! ^^ Til deg som kom med kameraideen? hvem hadde du tenkt skulle sitte og passe på 5200 kameraer for hver pc osv. hva skal de gjøre hvis noen plukker noe/begynner og ta fra hverandre og gå? det kan jo være eieren. på siste dagen ser det fks ikke så mistenkelig ut at noen tar med seg en laptop og går... 8443148[/snapback] Ville nok blitt et mer som et skrekkmiddel mot tyvene Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 tar man forhåndsregler mister man ingenting, 5år på TG og eneste jeg savner er en rosinbolle. skaff lås til sidedøra på pc, kensingtonlås til laptop og skjerm. ikke la mobilen ligge lett tilgjengelig når du går bort. Sitt fler isammen, gjerne på begge sider av midtgangen... og forsvinner en colaflaske eller noen brenne cder så kan det være at noen av kameratene dine har tatt uten å si ifra.. uansett TG er ganske trygt party så jeg ville ikke vært for redd Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jeg fikk ingenting frastjålet og for meg virket det ikke som det var ett veldig stort problem heller, det eneste jeg merka var at kompiser forsynte seg av påskeegget midt! ^^ Til deg som kom med kameraideen? hvem hadde du tenkt skulle sitte og passe på 5200 kameraer for hver pc osv. hva skal de gjøre hvis noen plukker noe/begynner og ta fra hverandre og gå? det kan jo være eieren. på siste dagen ser det fks ikke så mistenkelig ut at noen tar med seg en laptop og går... 8443148[/snapback] Ville nok blitt et mer som et skrekkmiddel mot tyvene 8443511[/snapback] det var tanken min ja. bare 5, 6 kameraer som dekker alle pc'ene med masse "overvåket" klistremerker. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kompisen min fikk pcn sin stjelt... (stasjonær) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå