Dracoknight Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Well...utrolig nok ble jeg ikke fra stjålet noe på TG07, men jeg kjenner en fyr som vant 3. plass i guiter hero og fikk premien stjålet 20 min senere....og fikk aldri vite om hvem det var....=/ Og jeg fikk høre først dagen etter TG at det var en på rekka mi som gikk rundt og tok ting...Oo Er det noen andre med slike historier....og hvordan det endte kan også være med..( Ikke navn takk...=/ ) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ble frastjålet en 1.5 l flaske med cola, men det kan hende var en av kompisene mine Men hørte om div eksterne hardisker osv som ble borte, derfor tok jeg alltid å gjemte det som lå lett tilgjengelig når jeg forlot plassen min Lenke til kommentar
Grabbal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ble frastjålet en 1.5 l flaske med cola, men det kan hende var en av kompisene mine Men hørte om div eksterne hardisker osv som ble borte, derfor tok jeg alltid å gjemte det som lå lett tilgjengelig når jeg forlot plassen min 8396237[/snapback] Eg likar ikkje slikje ting. Å blowe en blowjob gjør en steril. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ble frastjålet en ekstern harddisk, som var skolen sin, som jeg måtte erstatte. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 fikk heldigvis ikke noe frastjålet. la alltids en haug me ting oppå den bærbare pcn når jeg forlot plassen men var en fyr som gikk rundt å spurte om noen ville kjøpe en mobiltelefon, han virket litt mistenkelig ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen gikk inn i DVD-spindelen min (rundt 30 filmer) og tok G.I. Jane. Denne lå inni Vision crewburet som alltid er bevoktet. Jeg kan nevne at av andre titler har vi Master and Commander, A Clockwork Orange, Enemy of the State, Oldboy, Hamilton og mange flere. For guds skyld, skal man først gå gjennom alt det trøbbelet for å stjele en DVD, ta en bra en. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ble frastjålet, (snålt nok) en spindel med 18 tomme DVD+R plater 16X speed Men trådløse MX1000musa mi fikk stå i fred, mobilen fikk lade i fred når jeg sov på tribunen, det eneste var de 18 platene Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Må tro at det var en som trengte endel tomme dvd'er da... Lenke til kommentar
FransiS Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Låste alt inne i bagen min med en hengelås:P Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg og St.Matias som satt ved siden av meg fikk frastjålet Icemat Siberia headsettene våre:( Det var en trist morgen. Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det er jo ikke farlig at tig blir stjålet vis man har reise forsikring da Lenke til kommentar
hiper Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det er jo ikke farlig at tig blir stjålet vis man har reise forsikring da 8399023[/snapback] jo det gjør ganske mye hvis man er langt vekke på lan og noen rundstjeler deg, skjermkort, headset, mus, tastatur osv... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er det sikkert at reiseforsikring gjelder hvis du ikke låser tinene inne i noe a? Vanligvis så må du ha låst den i et skap for å få forsikring (f.eks. et badested) men det kan jo hende at dette ikke gjelder hvis det ikke er tilgang på steder å låse tingene sine ( flytte på pcen sin da eller ) Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hm, så noen som fikk frastjålet Et Icemat Siberia headset? en av kompisene mine kjøpte et icemat siberia headset på TG. Noen beskrivelse? har aldri sett dem før, skal spørre ham i morra =) Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er det mye stjeling av ting inne i pcen? Når man er på TG, burde man ha hengelås på sidedøra til pcen? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg fikk frastjålet ei mus som var ganske ødelagt uansett, dagen etter kjøpte jeg meg bare ei ny lasermus Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 hmmm.... utrolig nok ble ikke laptoppen ved siden av meg stjålet selv om eierne stakk...=/ Men hørte noen rykter at det var noen på rekka mi som tok en ice mat og en eller annen mus....:O Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 En kamerat lenger nede i rekka fikk laptopen og sin halvdrukke cola frastjålet, Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Fikk utrolignok ikkeno stjålet.. Var ganske flink med å legge ting bak skjermen, inni pcen osv. Hadde også en svær koffert jeg la masse ting inni med hengelås på.. Hørte ikke om ting som ble stålet på rekka mi vertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå