Gå til innhold

Tyver på TG!?

Anbefalte innlegg

Well...utrolig nok ble jeg ikke fra stjålet noe på TG07,

men jeg kjenner en fyr som vant 3. plass i guiter hero og fikk premien stjålet 20 min senere....og fikk aldri vite om hvem det var....=/

Og jeg fikk høre først dagen etter TG at det var en på rekka mi som gikk rundt og tok ting...Oo :ph34r:

Er det noen andre med slike historier....og hvordan det endte kan også være med..( Ikke navn takk...=/ )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble frastjålet en 1.5 l flaske med cola, men det kan hende var en av kompisene mine :p

Men hørte om div eksterne hardisker osv som ble borte, derfor tok jeg alltid å gjemte det som lå lett tilgjengelig når jeg forlot plassen min :)

8396237[/snapback]

Eg likar ikkje slikje ting. Å blowe en blowjob gjør en steril. :w00t:

Lenke til kommentar

Noen gikk inn i DVD-spindelen min (rundt 30 filmer) og tok G.I. Jane.

Denne lå inni Vision crewburet som alltid er bevoktet. Jeg kan nevne at av andre titler har vi Master and Commander, A Clockwork Orange, Enemy of the State, Oldboy, Hamilton og mange flere.

For guds skyld, skal man først gå gjennom alt det trøbbelet for å stjele en DVD, ta en bra en.

Lenke til kommentar

Er det sikkert at reiseforsikring gjelder hvis du ikke låser tinene inne i noe a?

Vanligvis så må du ha låst den i et skap for å få forsikring (f.eks. et badested) men det kan jo hende at dette ikke gjelder hvis det ikke er tilgang på steder å låse tingene sine ( flytte på pcen sin da eller :p )

Lenke til kommentar

Fikk utrolignok ikkeno stjålet..

Var ganske flink med å legge ting bak skjermen, inni pcen osv.

Hadde også en svær koffert jeg la masse ting inni med hengelås på..

Hørte ikke om ting som ble stålet på rekka mi vertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...