medlem-102525 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei hei! Jeg spiller bass i band, og vi er i en fase der vi har litt problemer med å finne sanger å spille nå.. Så derfor spør jeg dere om hjelp! Vi har ikke spilt så lenge, så sangene kan ikke være for avanserte. Vi har bare en gitarist, så det kan ikke være en sang der vi er avhengig av to gitarister. Vi er et jenteband, og vi har tidligere spilt en del sanger av Ramones. Takk på forhånd! - Silje Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vi spilte en del Nirvana og Sex Pistols. Veldig simpelt, men ganske greit hvis man ikke er sånn superdreven. Anarchy In The Uk er jo greit å begynne med. Jeg spiller også bass. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Ja, punk er jo ganske greit/lett å spille. Vi får se på det:) *posted by silje, ikke ola* Endret 16. april 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vil anbefale Red Hot Chili Peppers. De er veldig greie og spille, vi spilte veldig mye av de i starten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå