johngalt1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Er det mulig å ikke komme opp i eksamen, på videregående nivå? Tenker på studiespesialiserende (allmenn), første klasse. Jeg har ikke hørt om dette selv, men er flere i klassen som snakker om det. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Med mindre reglene har forandret seg etter kunnskapsløftet, er det slik at du i 1. klasse kan komme i enten muntlig eller skriftlig eller ingen av delene. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 DigitaL har rett. Når jeg gikk grunnkurs kom jeg hverken opp i skriftlig eller muntlig. Så muligheten er der hvis de ikke har endret noe. I år (VK1) kommer jeg opp uansett derimot, skrekk og gru! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ser vi bort ifra det Digital sier og div. unnødvendige posts. Det finnes faktisk mulighet om å bli fritatt fra skriftlig eller muntlig eksamen, men jeg tror ikke dette gjelder begge deler. Dette er så klart veldig særskilte tilfeller, og du må virkelig ha en god og gyldig grunn (Slik som stum). Det var kanskje litt å overdrive. Men f.eks folk med ekstreme problemer å snakke (men likevel flinke), kan søke om å få skriftlig i stedet. Nå har ikke jeg lest det nye lovverke på en stund. Så jeg fastslår ikke dette helt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) I VG1 blir noen trukket ut, mens andre slipper. Edit: Mener også det er bare muntlig. Ikke helt sikker. Kanskje kjekt å vite siden dette gjelder meg om noen måneder. Endret 16. april 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 og trer ikke kunnskapsløftet inn før til neste skoleår? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) og trer ikke kunnskapsløftet inn før til neste skoleår? 8398500[/snapback] Nei :!: Vg1 er i boks. Kan vel legge til at VG2 læreplanene er også innført (Blir tatt ibruk etter ferien såklart). VG3 er på høring as we speak. Endret 16. april 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå