Gå til innhold

Forza 2 demo med 24 ulike biler


ohlala

Anbefalte innlegg

Syns det er ganske utrolig at noen kan rett frem påstå at folks kjøreegenskaper ikkje strekker til basert. på ens meininger om kjøreegenskapene i eit spill

8402805[/snapback]

Skulle akkurat til å seie det same.

 

Har no køyrd bil i mangfoldige år. Skal ikkje påberopa meg noko skillz i ein rallybil, eller supersportsbil. Men eg har køyrd litt av kvart ifrå Audi S4, til Golf GTi -- har køyrd både fort og seint. Ingen av dei bilane eg har køyrt har oppført seg noko som liknar det som foregår i GTHD.

 

Men, eg er vel berre ein dårleg sjåfør. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen av dei bilane eg har køyrt har oppført seg noko som liknar det som foregår i GTHD.

 

Men, eg er vel berre ein dårleg sjåfør. :)

 

Hvis du prøver å ligge med en gjenomsnittfart på ca 55-60 rundt banen, så skal du se hvor forbausende likt det er å kjøre virkelig bil. (NB du må ha ratt og pedaler) Noe man normalt ville gjort i virkeligheten på slike landeveier. En ting som er litt viktig å tenke på er at man ikke får G-kreftene inn i stua, så det er der bilspill produsentene må gjøre noe finurlig. Og den følelsen folk får kan nok være veldig forskjellig fra spill til spill og person til person. Men så må man jo huske på at man tar som regel litt mere sjanser i et spill enn man ville gjort i virkeligheten uansett nesten, kanskje bortsett fra proffe sjåfører (F1,WRC,WTCC etc. Ikke drosjer)

 

GTHD Kan fint brukes fra og til virkelig kjøring mener jeg bestemt.

 

Fra jeg fikk lappen, 10år siden nå, så har jeg vært ivrig på å ligge breit, og små herje litt med bil. Fra den første bilen min (Peugeot 505) til den jeg har idag (V70XC) så har syns det har vært moro å fremprovosere skrens og lek. Bare for å kunne se litt hvor grensene ligger og så er det jo utrolig gøy da. Har prøvd mye, alt fra 40 til 400hk. Og jeg tør å påstå at jeg brukte vei "ferdighetene" hvis man kan kalle det det til å finne bilspill jeg likte. Og Gran Turismo er en favoritt. I tillegg har jeg aldri testet ut 4hjulstrekk noe spesielt før jeg fikk volvo'n. Men etter det jeg har "lært" og prøvet ut i GT og RBR tør jeg påstå at det har ført til at jeg lettere kontrollerer bilen i "rally-stil". (NB, volvo'n er litt vel understyrt, siden det er viskose styrt bakhjulsdrift, ikke ideell til å legge 4hjulsbreier'n med)

 

Jeg har tilgode å prøve ut Forza skikkelig, siden jeg aldri hadde en Xbox, kjøpte forza i høst. Men det var litt bugs på 360'n som irriterte meg.

 

Nok OT. Vi venter i spenning på Forza Demo'n. Hva betyr det at spillet går til GULL? I trykken eller? Hvis de nå har satt en sikker lanseringsdato betyr vel det at spillet er sertifisert og klar for trykk antar jeg??

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Håper Logitech DFP rattet til PS2/PC funker til Forza 2... 360 har jo usb innganger så det bør jo være mulig å få det til å funke, men spørsmålet er om M$ ønsker det :(

Jeg er gammer Forza fan så håper virkelig det er mulig... hvis ikke så kommer jeg til å holde meg til Live for speed for pc....

Lenke til kommentar
Håper Logitech DFP rattet til PS2/PC funker til Forza 2... 360 har jo usb innganger så det bør jo være mulig å få det til å funke, men spørsmålet er om M$ ønsker det :(

Jeg er gammer Forza fan så håper virkelig det er mulig... hvis ikke så kommer jeg til å holde meg til Live for speed for pc....

8405275[/snapback]

 

Testa DFP på xboxen ifjor engang, uten hell desverre. Men du får kjøpt ratt til Xboxen da.....MS Wireless Racingwheel, et helt greit ratt det. Men får å få FFB så blir det ikke trådløst lengre, da må man koble til stikkontakt.

Lenke til kommentar

Testa DFP på xboxen ifjor engang, uten hell desverre. Men du får kjøpt ratt til Xboxen da.....MS Wireless Racingwheel, et helt greit ratt det. Men får å få FFB så blir det ikke trådløst lengre, da må man koble til stikkontakt.

8405338[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg kommer til å investere i ratt til 360ien... jeg hadde det mye morro med Forza så det er jo litt synn... men jeg har superbra pedaler(http://www.virtualperformanceparts.com) til pc + et ok ratt så det spørs om 360 med dårlig ratt og pedaler blir litt nedtur... :hmm:

Lenke til kommentar
Ingen av dei bilane eg har køyrt har oppført seg noko som liknar det som foregår i GTHD.

 

Men, eg er vel berre ein dårleg sjåfør. :)

 

Hvis du prøver å ligge med en gjenomsnittfart på ca 55-60 rundt banen, så skal du se hvor forbausende likt det er å kjøre virkelig bil. (NB du må ha ratt og pedaler) Noe man normalt ville gjort i virkeligheten på slike landeveier. En ting som er litt viktig å tenke på er at man ikke får G-kreftene inn i stua, så det er der bilspill produsentene må gjøre noe finurlig.

 

Nok OT. Vi venter i spenning på Forza Demo'n. Hva betyr det at spillet går til GULL? I trykken eller? Hvis de nå har satt en sikker lanseringsdato betyr vel det at spillet er sertifisert og klar for trykk antar jeg??

8403611[/snapback]

Når du seier det slik, så sett du ting litt i perspektiv, og eg ser poenget ditt.

 

At eit spel er gått gull betyr at det er ferdig utvikla, og er sendt til trykking. :)

Lenke til kommentar
Her er den foreløpige bil-lista.

 

Virker som det lager biler enda, og oppdaterer listen jevnlig.....

8397107[/snapback]

Ingen Mazda 626! :cry:

 

Må si at det appellerer mer til meg å fikse opp en gammel og kjent bil som man kanskje selv kunne hatt råd til i virkeligheten, fremfor å hoppe inn i en super konseptbil - som jeg sansynligvis ikke engang kommer til å få SE i det virkelige liv - som kjører feilfritt fra dag en. Sånn sett synes jeg GT4 har en litt mer allsidig billiste. Der får du kjøpt alle slags sære, gamle biler og har muligheten til å putte omtrent hva du vil inn i dem. Håper lista ikke er ferdig enda.

 

Hvordan fungerer egentlig "karriere"-modusen i spillet? Er den ala GT at man starter på bunn og må tjene penger til å kjøpe både utstyr og biler? Har man lisenser eller lignende man må kjøre godt nok for å oppnå? Har aldri spilt Forza før, men er en stor GT-fan, så dette ser ut som bilspill i min gate.

Lenke til kommentar
Viss de har fått til V-tech lyden i Hondaen så kjøper jeg spillet uansett! :D

8404152[/snapback]

 

skrives VTEC :p viktig for oss honda entusiaster.. men er enig det er viktig.. hehe.. hilsen Crx VTEC eier :p

 

 

 

 

 

andre av dere forresten som har tenkt på hvorfor Microsoft har laget en så stor demo? lukter konkurranse til PS3's GTHD dette.. microsoft må bare gjøre det :p hehe

Lenke til kommentar
Syns det er ganske utrolig at noen kan rett frem påstå at folks kjøreegenskaper ikkje strekker til basert. på ens meininger om kjøreegenskapene i eit spill

8402805[/snapback]

Skulle akkurat til å seie det same.

 

Har no køyrd bil i mangfoldige år. Skal ikkje påberopa meg noko skillz i ein rallybil, eller supersportsbil. Men eg har køyrd litt av kvart ifrå Audi S4, til Golf GTi -- har køyrd både fort og seint. Ingen av dei bilane eg har køyrt har oppført seg noko som liknar det som foregår i GTHD.

 

Men, eg er vel berre ein dårleg sjåfør. :)

8403158[/snapback]

Enig med deg! Skjønner ikke hvorfor alle sier GT har så realsistisk kjøring. Har hatt lappen snart 4år. Har hatt Celica t23, mr2 mk3 og bmw 318 e46 i den perioden, i tillegg har jeg kjørt utallige andre biler (Bil fanatiker :p)

Jeg må si til og med PGR3 har mer realistisk kjøreing i spillet.

Lenke til kommentar
Her er den foreløpige bil-lista.

 

Virker som det lager biler enda, og oppdaterer listen jevnlig.....

8397107[/snapback]

Ingen Mazda 626! :cry:

 

Må si at det appellerer mer til meg å fikse opp en gammel og kjent bil som man kanskje selv kunne hatt råd til i virkeligheten, fremfor å hoppe inn i en super konseptbil - som jeg sansynligvis ikke engang kommer til å få SE i det virkelige liv - som kjører feilfritt fra dag en. Sånn sett synes jeg GT4 har en litt mer allsidig billiste.

8410641[/snapback]

Amen brother. Eg og vil køyre ein sleten bil, som eg faktisk, kan kjøpe.

Men, me kan jo trøsta oss med at såfall 1 bil i Forza2 blir tilgjengeleg for meg og deg, i det virkelege liv. Nemlig ein 92' mod Golf MK II (eller noko slik).

 

 

skrives VTEC :p viktig for oss honda entusiaster..

 

Tomato tomato... :whistle:

8425661[/snapback]

VTEC JUST KICKED IN, YO!

Lenke til kommentar
Her er den foreløpige bil-lista.

 

Virker som det lager biler enda, og oppdaterer listen jevnlig.....

8397107[/snapback]

Ingen Mazda 626! :cry:

 

Må si at det appellerer mer til meg å fikse opp en gammel og kjent bil som man kanskje selv kunne hatt råd til i virkeligheten, fremfor å hoppe inn i en super konseptbil - som jeg sansynligvis ikke engang kommer til å få SE i det virkelige liv - som kjører feilfritt fra dag en. Sånn sett synes jeg GT4 har en litt mer allsidig billiste.

8410641[/snapback]

Amen brother. Eg og vil køyre ein sleten bil, som eg faktisk, kan kjøpe.

Men, me kan jo trøsta oss med at såfall 1 bil i Forza2 blir tilgjengeleg for meg og deg, i det virkelege liv. Nemlig ein 92' mod Golf MK II (eller noko slik).

 

 

skrives VTEC :p viktig for oss honda entusiaster..

 

Tomato tomato... :whistle:

8425661[/snapback]

VTEC JUST KICKED IN, YO!

8425700[/snapback]

 

fo shizzle.... dette er kjekt med både gt4 og forza 1 for meg.. bilen CRXen er i begge ;)

 

 

edit: forresten.. er med i forza 2 og ;)

Endret av joneoverland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...