Lemonbarley Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Tenkte jeg skulle lage meg en vanntank i plexi. Kunne i den anledning tenkt meg å lage et lite lokk på toppen (self). Må være tett når systemet går. Noen gode tips der ute? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Å lage vanntank i plexi har vært opp en million ganger før - bruk søk-funksjonen! Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Ikke gidd å svar hvis du ikke har noe annet å komme med! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Tror meg, du kommer ikke til å få store responsen. Sier igjen - bruk søk-funksjonen, da finner du mye mer. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 vist du bruker litt tykk plexi, kan du jo gjenge for skruer som du fester en bit med plexi med, f.eks. ha ett 25mm hull i toppen av tanken og en rund topp som er 35, så borrer du 4*3mm hull rundt kanten på toppa, så merker av på tanken, borrer med 2,5mm borr, å gjenger med 3mm... vist ikke du har verktøyet som trengs, kan man jo alltids sage av toppen på en 0,5l flaske (går jo med 1,5l også da, men da blir det 1.50 dyrere..) rett under "kragen" å feste den med epoxy-lim oppå ett hull i toppen på tanken.. edit; hmm, skulle ikkje mykkje til for å gjøre flaske om til falske.. _________________ Jeg kan hjelpe deg med det jeg kan, også kan du hjelpe meg med det du kan...Avtale? [ Denne Melding var redigert av: Hjelper'n på 2002-12-19 20:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå