kammiz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 min usb-mottaker til min logitech mx revolution mus har blitt ødelagt. hva gjør jeg? logitech support sa at de var helt tomme for slike og at de ikke fikk inn på noen måneder. er det noen her som har noe slikt liggende, evt retur av ødelagt vare i en butikk eller noe hvor usb-mottageren er hel. på forhånd takk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ville dratt ned til en lokal forhandler og sjekket om de kanskje har noe liggende. Jeg har en slik sender liggende, tipper den vil fungere fint med din mus. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ville dratt ned til en lokal forhandler og sjekket om de kanskje har noe liggende. Jeg har en slik sender liggende, tipper den vil fungere fint med din mus. 8395536[/snapback] er din sender til mx revolution ? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ville dratt ned til en lokal forhandler og sjekket om de kanskje har noe liggende. Jeg har en slik sender liggende, tipper den vil fungere fint med din mus. 8395536[/snapback] er din sender til mx revolution ? 8398880[/snapback] Du har fått svar PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå