TST Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 2007-versjonen av originalspillet kommer til sommeren. Se videoen Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Dette skal, bør og MÅ kjøpes. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Er ikke spillet blitt utsatt til juni? I den siste offisielle traileren fra Eidos så kommer det opp "Comming June 2007" på slutten. Traileren kan lastes ned her og navnet på traileren er "LARA CROFT EGYPT TRAILER" Edit: Så nå at traileren her på gamer er samme som jeg linka til Endret 16. april 2007 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Er ikke spillet blitt utsatt til juni? Det stemmer, i hvert fall i følge denne traileren. Jeg baserte informasjonen på Ubisoft Nordic (Eidos' distributør i Norge) sin utgivelsesliste. Har rettet opp dette nå. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dette skal, bør og MÅ kjøpes. 8399024[/snapback] Enig, gleder meg veldig til dette spillet. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Ser ut som om du hadde rett allikevel TST, anngående mai utgivelse. Det virker som om spillet vil komme til Europa i mai, men til Amerika i juni. For den tyske traileren (som kan lastes ned her) oppgir mai som lanseringsmåned. Om dette bare er Tyskland vet jeg ikke, men siden Tyskland er en del av Europa vil jeg tro at dette gjelder for hele Europa, og ikke bare Tyskland. Edit: Traileren som oppgir mai heter "Sphinx Trailer", og ble publisert 19. april. Endret 20. april 2007 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg